Superb of Mondeo.....
Sinds kort heb ik een nieuwe accountmanager aangenomen om een rayon in Nederland te behappen. Deze beste man die stond erop dat zijn leaseauto mee ging in zijn contract bij ons.
Inmiddels zijn leasecontract overgenomen en sinds kort zijn we als bedrijf in het bezit van een : Ford Mondeo Wagon (Exclusieve Versie)
En nee, niet met 200.000 km op de teller, maar een hele jonge auto met nog maar : 35.000 op de teller.
Vandaag was deze beste man op training met een andere collega, en ik dacht : pik even zijn Mondeo Wagon in om eens proef te rijden.
Gestart, gas.......en ... spijt dat ik achter het stuur gekropen was.
Beste Skodarijders:
Wees nou absoluut blij dat je een Skoda heb.
Ik heb werkelijk nog nooit zo'n jonge, verschrikkelijke zwabber auto onder mijn kont gehad. Ik herinner me een tijdje geleden nog even de discussie op dit forum met een Ford fanaat, maar helaas moet ik hem toch teleur stellen.
Dit is echt geen waar voor je geld (zeg : bijtelling).
Na een paar kilometertjes snelweg, provinciale weg en binnenweg was ik er echt klaar mee. Een ongelofelijk slechte auto waar werkelijk weinig goed aan is. Wat stuurt deze auto zwaar en wat zwabbert deze auto enorm over de weg. Slechte grip op het asfalt en veel bijgeluiden tijdens het scherp insturen. Ik hoef het natuurlijk niet over de beenruimte achterin te hebben...
Dus dan hierbij toch even een "real time" mini-autotest voor de mensen die willen weten of ze nu een Skoda of Ford moeten nemen in de lease.
Nu was ik al blij met de overstap van Volkswagen naar Skoda Superb II, maar deze Ford Mondeo Wagon slaat alles.:biggthumpdown:
Dus even zonder grappen :
Op ons bedrijf hebben we het besluit : SKODA.
Dus geen geintje : Ik heb voor de echte Ford-fanaat een Mondeo Wagon in de aanbieding / Luxe Diesel versie in de kleur donker blauw met alles erop en eraan ter overname in de lease. Looptijd : nog een maandje of 48 (kon ik ook niets aan doen)
Ben alleen bang dat ik hem hier op dit forum niet ga kwijtraken.....
Eind van de middag stapte ik weer in mijn vertrouwde Superb II.... en dan weet je ... afijn, laat ook maar.....