OK, er zijn natuurlijk meningen genoeg over het verschil tussen een Ford Mondeo Wagon en een Octavia Combi.
Uiteindelijk is dit een Skodaforum en daar zijn alleen de mensen te bekennen die
slim rijden....
Ik denk dat we het daar toch allemaal wel eens over zijn toch ???
Het aantal pluspunten van een Skoda ten opzichte van een Audi, Ford, of Volkswagen moge nu onderhand wel duidelijk zijn. Met Skoda is het gewoonweg : meer auto voor minder geld. (ofwel bijtelling)
Daarnaast weet ook een ieder die hier commentaar heeft op dit forum diep in zijn hartje geen Skodarijder is in hart en nieren, en misschien wel door de werkgever in een Skoda gedrukt zijn omdat de andere jongens te duur waren in de lease.
Afijn...het zou zo maar waar kunnen zijn, dus laat ik die waarheid maar in het midden. Wat ik altijd bemerk is dat de mensen met het meeste commentaar de grootste jaloezie hebben.....
Uiteindelijk kan ik persoonlijk al wel zeggen : tot nu toe is mijn Skoda de beste keus geweest onder de leaeauto's. Daarbij moet ik dus zeggen dat ik Opel Zafira, Volkswagen Golf, Volkswagen Touran, Audi A4 Station heb gereden en nu : de Superb II 2.0 TDI Ambition Businessline.
Een klasse bak :xyxthumbs: