Tees
Donateur
Ik ben toch zelf even verder gaan spitten, en meneer de ADAC'er vond t niet nodig om de laatste bougie te checken, want t was zo krap en de andere 3 waren goed. Dus ik net even de OBDeleven laten loggen tijdens een testrit en guess what...cylinder nummer 3, die bougie die hij niet eruit heeft gehad, misfiret bij zware belasting. Dus ik acht de kans heel groot dat het aan die bougie ligt.
Ik zou denken dat er geen schade kan ontstaan aan de motor oid door wat misfires toch? Dus dat ik relatief veilig naar m'n volgende plek kan rijden en daar het laten fixen (of mn schoonouders die daar langskomen m'n doppenset mee laten nemen om m zelf te vervangen : pieker
Ik zou denken dat er geen schade kan ontstaan aan de motor oid door wat misfires toch? Dus dat ik relatief veilig naar m'n volgende plek kan rijden en daar het laten fixen (of mn schoonouders die daar langskomen m'n doppenset mee laten nemen om m zelf te vervangen : pieker