jurjen
Lid
kan iemand mij vertellen hoe ik een nieuwe topic begin?
Linksonderaan het scherm van het forumoverzicht staat een button "new thread"
kan iemand mij vertellen hoe ik een nieuwe topic begin?
.....vroeg (zondag) op de A28 richting Utrecht, bij de overkapping, totaal vrijbaan iets boven de 220, ik schat 223 km per uur.....
Uit jou profiel: "Ik houd boefjes achter de tralies"
Kun jij jezelf ook achter de tralies zetten?
....degenen die heel stoer roepen ik rij 200 of meer, jullie gaan je gang maarmaar boven de 160 is niet meer ontspannen rijden, OOK niet in een Skoda!
Het blijft een stuk gevoel natuurlijk (en zonder stoer te willen doen), maar ik vind mijn Octavia tot 220-225 erg stabiel blijven. Mijn vrouw heeft er zelfs 210 mee gereden. Mijn vorige auto (een 206 GTI) voelde boven de 200 veel instabieler aan.
Skodaman bedoeld het waarschijnlijk minder erg dan het lijkt. Trouwens, om mijn werk goed te doen heb ik invoelingsvermogen nodig, wat is er mooier om soms ook even een "boefje" te zijn, en mijn O2tje voelt zich er prima bij. Als ik gezien het tijdstip en de totale verkeerssituatie, een overtredingsinschatting zou moeten doen, geeft ik mijzelf een "Foei, niet meer doen Ougie".
Oke oke.....Je zal dan wel niet stoer willen overkomen maar ik denk dat jij en je vrouw slechte autobestuurders zijn.Het is een misverstand dat hardrijders goede automobilsten zijn Het tegendeel blijkt helaas maar al te vaak.
Gr,
Aaron