Een wat?! Ken de 3.2 en de 2.0TFSI maar een 3,2 toerbo??
Nou ik heb eindelijk mn Octy eens op topsnelheid kunnen rijden in Duitsland. Kwam op 225 op de teller en volgens de Tomtom 215 'echte' kilometer pro stunde. Tot de 200 gaat ie als een speer, naar 220 duurt wel erug lang en boven de 220 is de gang dr dus wel uit...
Mijn ouwe RS trok echt veel sneller door naar 240, maar goed een nadeeltje van diesel zullen we maar zeggen.
Grote jongens allemaal !
Gr,
Aaron
Ik ben afgelopen maandag vanuit Heerlen naar Oude Pekela gereden voornamelijk via DE. Heb daar 178km A31 kunnen berijden. Gassen ging, maar t was wel oppassen met inhalende medeweggebruikers waarvan de een minder oplette dan de andere af en toe.
Maar ik heb mijn auto daar op TomTom tot 213km/h gekregen, maar hij kon nog sneller want ik moest voortijdig in de rem vanwege ander verkeer. T valt mij dus op dat jouw getunede O2 'maar' 215 haalde. Nogmaals, als ik nog iets langer had kunnen doorrijden, dan was ik geheid over die 215 heen gegaan. Ik neem aan dat de laatste door jou genoemde snelheden op de klok te zien waren en niet op TT.
De topsnelheid van een standaard 2.0 TDI is volgens mij 208 toch. Ik had nog wel wat over. Maar het duurt zooooooo lang vanaf 220.
Uhm, dat van die 208 klopt idd. Maar ik had toch 213 echte Km's in beeld :-) Maarre, nogmaals, met die "vanaf 220" bedoel je weer de km's op de teller, niet ? Wil niet piepen, maar tis een beetje verwarrend als je ene keer over GPS snelheid praat en dan weer op wat de klok zegt.
Met m'n standaard 2.0 dieseltje (in Dld) 220 echte kms aangetikt
HOEVEEL !?!?
Navigatiesyteem zeker kapot? Dan loopt ie de teller uit man, haha
6e versnelling: 220km/h
De laatste km's van elke versnelling zit dan wel steeds tegen de 4500rpm.
Dat klopt....het max km/h verhaal in z'n 6 resulteert in 4000rpm. De andere versnellingen willen tot 4500rpm, maar de 6 stopt dus eerder.dat is toch een 2.0 TDI he ?
220km/u & in max toeren ...
blijkbaar zijn de 6bak verhoudingen niet altijd gelijk