ja, dat kan ...Dat klopt....het max km/h verhaal in z'n 6 resulteert in 4000rpm. De andere versnellingen willen tot 4500rpm, maar de 6 stopt dus eerder.
'k dacht dat je 220km/u 4500tr. deed ... was verkeerd dus
ja, dat kan ...Dat klopt....het max km/h verhaal in z'n 6 resulteert in 4000rpm. De andere versnellingen willen tot 4500rpm, maar de 6 stopt dus eerder.
Dit zijn wel allemaal tellerkilometers he...
:regels:
ok dan ben ik meeDat klopt....het max km/h verhaal in z'n 6 resulteert in 4000rpm. De andere versnellingen willen tot 4500rpm, maar de 6 stopt dus eerder.
Ga er maar vanuit, dat je met 230 op de klok behoorlijk wat diesel verbruikt.Owkee maar kan ie dan nog maar 106km rijden op een lege tank of begrijp dat dan ook weer verkeerd?
Ga er maar vanuit, dat je met 230 op de klok behoorlijk wat diesel verbruikt.
Dus 55lt => bijna half leeg = ca. 27lt over.
106/27lt => 1 op 4
Uhm, dat van die 208 klopt idd. Maar ik had toch 213 echte Km's in beeld :-) Maarre, nogmaals, met die "vanaf 220" bedoel je weer de km's op de teller, niet ? Wil niet piepen, maar tis een beetje verwarrend als je ene keer over GPS snelheid praat en dan weer op wat de klok zegt.
Harder ging ie niet..........
Boven de 235 kilometers per uur op de boordcomputer (245 op de teller) gaat de mijne schudden en licht sturen (=niet fijn). Volgens mij is ie er niet op gebouwd.
disclaimer:
*Dit resultaat uiteraard in Duitsland daar waar toegestaan zonder overig verkeer onder uitstekende weersomstandigheden flink bergafwaarts proefondervindelijk geconstateert en zeker niet voor herhaling vatbaar*