Rallye
Forumguru
ipv slotje liever gewoon topic behouden. Zoals eerder werd geopperd door iemand, discussies kunnen imo beter in een apart topic.
Hier ben ik het mee eens.
ipv slotje liever gewoon topic behouden. Zoals eerder werd geopperd door iemand, discussies kunnen imo beter in een apart topic.
Correctie, geen slotje op het draadje maar op de discussie "is hard rijden voor idioten of niet".
:aangenaam:
Volg de Skoda-rijder :489: !
Correctie: hard rijden is niet voor idioten , onverantwoord hard rijden is voor idioten.
En wat is onverantwoord rijden?? 220-230 km p/u rijden met een Octavia
Aaron
Dat hangt toch helemaal af van welke uitvoering de Octavia is? Een RS moet dat toch kunnen halen zonder problemen?
Houden we nou nog eens op hierover???? Ik heb niet voor niets hier net een uitbrander gegeven over dit gezeur!Correctie: hard rijden is niet voor idioten , onverantwoord hard rijden is voor idioten.
En wat is onverantwoord rijden?? 220-230 km p/u rijden met een Octavia.
Gr,
Aaron
Houden we nou nog eens op hierover???? Ik heb niet voor niets hier net een uitbrander gegeven over dit gezeur!
Dit begint me aardig de keel uit te hangen momenteel :disc:
Even een korte reactie van een rs rijder, ik heb zelfs in duitsland het maximum niet gehaald omdat de auto zweverig begint te worden. Boven 200km/h moet je overschakelen naar bmw of mercedes of eventueel audi en anders uiteraard porsche...
Niet mee eens, probeer eens andere banden of check je bandenprofiel zou ik zeggen. In de mijne kan je comfortabel 220 cruisen in de 6e versnelling.