Topsnelheid

MuiZ

Nieuw lid
208 op de gps 220 op de teller
Oct II 2.0 TDI

299 op de teller van mijn Kawa ZX10-R :grin:

GroteFoto-WQATGMBD.jpg

Gieliovd

Forumguru
Valt mee die afwijking! 12 km maar op die snelheid.

Netjes die ZX10R..... zou het niet willen rijden die snelheid, op 2 wielen. Op 4 wielen vond ik het al doodeng en ging het bijna mis door een andere idioot.

Ps. ik mag hopen dat dit een mounted cam was!

bwman

Lid
hier nog maar 180 op de teller maar zat nog niet tot het einde, en alles bleef rustig in de auto.

heb een 1.9 tdi
met standaard banden.

picture.php

hier dan !!! even niet op de teller geled met dikke bus met 2.5 v6 TDI van een audi er in,

Maar heb hem zaterdag ochtend om 6 uur op de A15 nog wel kunnnen klokken op 260 km/h op de gps.

der zit nog wel wat meer in maar dat gaan we binnnen kort in duistland proberen,
zal er vanavond even foto bij posten.

gr jeroen

___JC___

Forumguru
Das best hard voor een Skoda.

Kennis van me heeft een nieuwe Mercedes C klasse besteld. De goedkoopste versie en een eco-line 1.6 ding. Topsnelheid is 230 km p/uur!!
En dat is de instapversie!!
Bizar :smirk:

nomad

Senior Member
Ik bleef laatst in Duitsland op 218 op de teller hangen, toen was helaas de Autobahn op. Binnenkort nieuwe poging :grin:

Wiseguy

Actief lid
204 op de teller
17" Pegasus met sportonderstel
2.0TDI ongetuned

Heb 'm ooit wel eens op de 216 gehad op de teller, maar door een reset o.i.d. van VAG-COM ben ik die kwijt geraakt.... maar dat gaat hier in NL dan toch wel verrekte snel moet ik zeggen... :grin:

higgy

Forumguru
Ben ik dan zo'n ouwe zak dat ik me, het bovenstaande lezende, afvraag waar jullie in godsnaam mee bezig zijn?
Geen vrouw, kinderen, verantwoordelijkheidsbesef enz.?

JeeWee

Actief lid
Met mijn 1.6 75kw'tjes en een gastank heb ik op een zeer vroege zondagmorgen op de A28 via mijn GPS 180 èchte kilometers mogen noteren. Ik had nog wel het idee dat er meer in zat, maar met een pliesiebus die met zwaailichten en sirene aan de snelweg opkwam leek het me een héél goed idee om de snelheid er eventjes uit te halen... Was toch even bang dat ze mij op een goed gesprek wilden tracteren. Gelukkig voor mij en mijn hartslag bleek dat niet het geval.

@ Higgy: boys will be boys, dus doe ik dat soort dingen alleen als ik ook alleen in de auto zit. Anders overleef ik het op zeker niet ;) - daar zorgt mijn vriendin wel voor...

Fabia

† In Memoriam
Ben ik dan zo'n ouwe zak dat ik me, het bovenstaande lezende, afvraag waar jullie in godsnaam mee bezig zijn?

Ach, iedereen wil toch wel eens spelen:blush:. Ik heb ook wel eens laag gevlogen in een Swift GTI. Zolang je het maar veilig doet en je verantwoording neemt was is er dan mis mee.

___JC___

Forumguru
Geloof het of niet maar 200+ rijden kan zonder al teveel risico. Zeker als je auto heel snel op de 200+ zit en uitgerust is met goeie remmen. Ja je kan altijd een lekke band krijgen maar bij 120 is een lekke band ook al erg gevaarlijk. In Nederland is hard rijden bijna niet (veilig) te doen, maar in Duitsland kan het nogsteeds zonder probleem.

Ow en uiteraard altijd zonder medepassagiers of ze vinden het niet erg.

Henkie, volgens mij ben je met het vliegtuig naar Düsseldorf geweest. Zelfs in Duitsland is 967 KM/h op de snelweg errug hard...

TL@

Forumguru

idd :santa::tongue:

Ik doe met vrouw en dochter ook 200+ zene, zolang het op een veilige plaats in goede omstandigheden gebeurt, is er niks mis mee.

Tegen mach 1 is wel heel snel om met de auto te doen :worshippy:

Roel

Lid
idd :santa::tongue:

Ik doe met vrouw en dochter ook 200+ zene, zolang het op een veilige plaats in goede omstandigheden gebeurt, is er niks mis mee.

Same here. En toch ben ik een verantwoordelijk persoon (ook ik haal deze snelheden alleen maar in Duitsland en mevrouw Bakker geniet net zo hard mee.)

sitechris

Donateur

Volgens mij zijn er wel eens vaker mensen op dit topic geweest die dit soort discussies zijn gaan starten. Ik meen me te herinneren dat er toen duidelijk gesteld is dat dit niet de plaats is voor een morele discussie. Ik heb weinig zin in dit soort betutteling in dit topic. Houd je niet van mensen die 200 of harder rijden? Open dan niet dit topic.

Bovenaan Onderaan