Is dit de gefacelifte RS??
De prijslijsten zijn pas in mei uitgekomen??
Mij is verteld dat ik de eerste in Nederland zou zijn met deze nieuwe uitvoering RS!!
Dat zal wel een verschil uitmaken ja... Maar helaas, die kan ik vast niet met mijn tankpas bestellen, BP Ultimate wel. Da's trouwens ook de enige grote benzineboer waar ik Euro 98 heb ontdekt!
Ultimate 100??? WAAR??? Moet ik zeker voor naar Belgie rijden...?
Hey hallo, weer een RS'er op het forum.
Ben niet nieuwsgierig, maar wat zijn de waarden na de tuning ?
Dat zal wel een verschil uitmaken ja... Maar helaas, die kan ik vast niet met mijn tankpas bestellen, BP Ultimate wel. Da's trouwens ook de enige grote benzineboer waar ik Euro 98 heb ontdekt!
Vroegah had je ook nog super bij tankstations. Is ook 98 octaan. Shell V-power is 97 octaan volgens mij. Excellium durf ik het niet van te zeggen. In Duitsland is 100 octaan heel normaal. Op veel plekken te verkrijgen.
Dus op naar de Gulf.
Is dat octaangehalte echt bepalend voor de kostprijs of is dat een kunstmatige meerprijs?
En is er ook een nadeel van te hoog octaangehalte tanken?
Met de nieuwere auto's heb je daar geen last meer van. Dan berekend de computer het ideale mengsel!
Is dat octaangehalte echt bepalend voor de kostprijs of is dat een kunstmatige meerprijs?
En is er ook een nadeel van te hoog octaangehalte tanken?
Ik dacht dat alleen te lage octaan tot pingelen leidde.Als ik 98 octaan in mn ouwe amerikaan gooi gaat ie pingelen (loopt ie niet lekker)
Ik dacht dat alleen te lage octaan tot pingelen leidde.
Pingelen is toch ongecontroleerde ontbranding, ontbranding veroorzaakt door de compressie, niet door de bougievonk. Hoger octaan gehalte vermindert de spontane ontbranding.
235 echte kilometers (tomtom) 245 op teller.
RS TFSI- 17 inch.