Topsnelheid

___JC___

Forumguru
Op zondag heb je geen vrachtwagens in Duitsland en dat is wel erg lekker. Jammer dat ik 2 uur van de grens af woon. Anders was ik er zeker ook wel vaker te vinden!!

Spaced

Senior Member
@hierboven: Ik zit momenteel even zonder opdracht (consultant) dus het is wat jullie het beste uitkomt :tongue:

Ik kn, mits ik het even van te voren weet, altijd & overal.

MarcoO2

Forumguru
@ JC: zowel op de N11 als de A12 heb ik mijn topsnelheid ook wel eens getest... weliswaar met een andere auto, maar toch! Alleen is dat tegenwoordig niet meer aan te raden geloof ik... :winkie:

___JC___

Forumguru
Jep Marco heb ik ook weleens gedaan inderdaad. Toen de N11 er net lag heb ik de 240 daar weeens aangetikt. Erg vroeg op een zondagochtend.

Maar dat is heeeel gevaarlijk hoor!! :)

MarcoO2

Forumguru
Haha, toen' ie er net lag waren er nog geen verzakkingen en listige hobbels (en bovendien nog niet zoveel verkeer - en flitsers!) Nu zou ik het er niet meer durven...

VEEJAY

Forumguru
Heb ook weleens achter een VW 1.9TDI slowmotion editie aangezeten toen mijn auto nog 105pk had. Nagenoeg hetzelfde. In theorie zou de slowmotion sneller zijn ivm alle extra aerodynamica.

Ik zal de klpd inlichten dat hier straatraces worden georganiseerd :tongue:

___JC___

Forumguru
Straatraces op het Skodaforum, het moet niet gekker worden!! :laugh:

Zou overigens niet de eerste keer zijn toch VJ? :winkie:

VEEJAY

Forumguru
@JC toen hadden we allemaal nog <200pk dan zijn de Skoda's zonder spoilers nog redelijk te besturen ;)

ow ja, en afspreken in DTSL maar dan stiekem van tevoren zo een ventura joekelunit inbouwen om iedereen zoek te rijden... ik heb jullie wel door..

Wasmachineman

Forumguru
Tunen zal ik niet doen. Moet ik zelf betalen terwijl het mijn auto niet is. En bescherming is het ook want ik heb al genoeg post van CJIB.

sitechris

Donateur
Ha ha, totally busted :blush:. Maarreehhh....jou kennende had je vast ook wel een behoefte aan dit topic? En VJ kwam ook al direct langs ;)

VEEJAY

Forumguru
Voordat er geraced wordt het is natuurlijk de bedoeling dat Chris met zijn 1.4 Skoda komt... En dus niet met die BMW monster komt.. ;)

Bovenaan Onderaan