Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op zondag heb je geen vrachtwagens in Duitsland en dat is wel erg lekker. Jammer dat ik 2 uur van de grens af woon. Anders was ik er zeker ook wel vaker te vinden!!
@ JC: zowel op de N11 als de A12 heb ik mijn topsnelheid ook wel eens getest... weliswaar met een andere auto, maar toch! Alleen is dat tegenwoordig niet meer aan te raden geloof ik... :winkie:
Haha, toen' ie er net lag waren er nog geen verzakkingen en listige hobbels (en bovendien nog niet zoveel verkeer - en flitsers!) Nu zou ik het er niet meer durven...
Heb ook weleens achter een VW 1.9TDI slowmotion editie aangezeten toen mijn auto nog 105pk had. Nagenoeg hetzelfde. In theorie zou de slowmotion sneller zijn ivm alle extra aerodynamica.
Ik zal de klpd inlichten dat hier straatraces worden georganiseerd
Goede zaak. Ik lees laatste tijd net wat teveel topics die gaan over laagste verbruik etc. Gelukkig zijn er nog petrolheads die het motto 'pedal to the metal' weten te waarderen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.