Topsnelheid

VEEJAY

Forumguru
Laatst toevallig een foto gemaakt van een TDI en TSI skoda vrijwel exact dezelfde uitvoering (en tuner ;) )

(let op hoe netjes de blauwe in de vakken staat geparkeerd in tegenstelling tot die andere O2)

Bijlagen

• skodaas (Large).jpg
    skodaas (Large).jpg
    21,8 KB · Weergaven: 85

MarcoO2

Forumguru
Laatst toevallig een foto gemaakt van een TDI en TSI skoda vrijwel exact dezelfde uitvoering (en tuner ;) )

(let op hoe netjes de blauwe in de vakken staat geparkeerd in tegenstelling tot die andere O2)
Hé hé gaan we katten... :winkie:

Aangezien deze foto bij de inrit van de Nurburgring is gemaakt, had een vergelijk voor de hand gelegen. Alleen niet op topsnelheid... daar is het het circuit niet voor!

Gysman

Actief lid
Achteruitparkeerders. Nooit begrepen. Blijkbaar ook lastiger, gezien het feit dat één van de twee twee vakken nodig heeft :D

sitechris

Donateur
TSI wordt lastig, dan gaat de belastingdienst pruttelen. Mag maar 500 privé kilometers rijden. Ik zorg gewoon dat ik een toevallige passant ben in de BMW op het Skoda feestje ;)

VEEJAY

Forumguru
Doet me denken aan dat filmpje waarbij twee hele snelle auto's gingen vergelijken op de snelweg. De camera auto was een oude getweakte Golf maar die reed dus op zijn gemak die twee racende auto's voorbij hahah.

We kunnen natuurlijk ook afspreken op de route naar je werk Chris hahah

VEEJAY

Forumguru
Als dat zo is voel ik een minimeet aankomen in de buurt waar de A2 de A12 kruist.. Marco en ikzelf wonen daar ook vlakbij namelijk.

VEEJAY

Forumguru
Gaan we ook wedstrijdje kijken wie de minste engine storingen heeft (gehad) in de Enginefault log (via vagcom) :tongue:...

Ow ja, diegene met de duurste bolide betaald de koffie uiteraard..

Evilcomputing

Senior Member
Ik voel me nog steeds vrij nederig met een greenline.
Mocht die meet er komen wil ik niet op voorbaat al weten dat ik de sloomste ben :tongue:

___JC___

Forumguru
Degene met de duurste bolide zou juist de koffie moeten krijgen van de rest. Geen centen meer over man! :grin:

Bovenaan Onderaan