Topsnelheid

sitechris

Donateur
nu niet te hopen dat je tzt een boete op de deurmat ziet liggen, of ben je even de bundesrepublik ingevlogen?

cvegreen

Forumguru
Rogier , of je hebt heel veel lef of je kent smurfen , maar hier in west-vlaanderen durf ik dat niet te riskeren hoor . Soms zijn er hier flikken die geen slaap kunnen vatten hoor . Doordat het maar soms is , is het net des te gevaarlijker .

Rene de Wit

Actief lid
Ik heb dan weliswaar geen O2 maar een S2 GL maar ik ben nu diverse malen in DLD geweest met mijn 1.9 tdi en het valt mij helemaal niet tegen voor zijn 105pk.
Tot nu toe heb ik max 198 op de maxidot gehad, de auto blijft stabiel, alhoewel ik nu wel verschil merk met mijn winterbanden (snelheidscategorie en loadindex lager) tov de zomerbanden.

TL@

Forumguru
Rogier , of je hebt heel veel lef of je kent smurfen , maar hier in west-vlaanderen durf ik dat niet te riskeren hoor . Soms zijn er hier flikken die geen slaap kunnen vatten hoor . Doordat het maar soms is , is het net des te gevaarlijker .

Rij op de E19 van Brussel naar Antwerpen ook geregeld topsnelheid (208 voor de 407 trouwens), 's nachts hebben ze daar echt geen zin om foto's te nemen, daarbij rij ik dan meestal nog eens rechts waar de camera niet geraakt.

's Morgens voor 7u staan ze er trouwens ook nooit (maar kan je meestal niet zo snel omdat het te druk is)

Ralph

Lid
Nou ik zal je een nieuwtje verklappen TL@ flitsers "geraken" ook als je rechts rijdt!
Misschien toch maar wat minder risico's nemen ;))

TL@

Forumguru
3 jaar geleden hebben ze me geflitst tegen 220km/u (met de Golf toen), ik reed rechts van de 4 beschikbare vakken, geen overschrijving in de bus gehad.

EdK

Forumguru
een hollands gezegde en ook wel bekend bij de vlamingen

Wie niet wil luisteren zal moeten voelen !

Verheug me al op de dag dat je hier gaat vertellen dat je een hoge boete of je rijbewijs hebt moeten inleveren !

Iedereen zal dan per search dit topic weten terug te vinden :koffie:

TL@

Forumguru
Op de vluchtstrook rij ik nooit sneller dan 120km/u :-)

Nee nee, op de E19 zijn 4 rijvakken en dan nog een vluchtstrook.

Zal ik geluk gehad hebben met mijn 220 op de rechterrijstrook.

Tja, als je te snel rijd, dan zit een boete er altijd in, weet ik ook wel. Als het zover is, dan is het vloeken en de straf uitzitten, zal dan ook zo zijn.

@edk: Dat jij je verheugd op mijn boete zegt meer over jouw dan over mij :-)

Ralph

Lid
Maasvlakte was erg rustig vandaag, bijna geen vrachtwagens te bekennen.
Kon me niet meer inhouden.....:shocked:

Snelheid zal ik maar niet posten aangezien ik dan waarschijnlijk verbannen wordt op deze site:grin:

yal

Lid
Boven de 210km/h werd onze 1,8tsi combi wel een beetje onrustig.
Ben toen niet harder gegaan, was op de autobahn.
Had nog gas over dus zat meer in.
Zie weleens filmpjes op youtube:eek:oo: , dan hebben die geen standaard onderstel....(ik heb ook hulpveren)

yal

Bovenaan Onderaan