Skoody Boo
Actief lid
@Maarten84: dat was bij een Octavia? Op de navi?
@Maarten84: dat was bij een Octavia? Op de navi?
Mijnus wil echt niet harder dan 197.....
Mocht er weer een komen wordt hij gechipt.
@ Bass...ik denk dat je met 255 echte km's wel behoorlijk de top hebt bereikt hoor. Sitechris ( GTI VI 307pk) en ik bleven vorige week beide op de Autobahn wel zon beetje steken op net iets onder de 270km/h op de teller volgens mij. Tot 250 gaat alles bestwel vlotjes maar boven de 260 lijkt het ineens niet meer sneller te willen. Als ik het goed gezien heb zat ik op dat moment net iets boven de 6000rpm (handmatige 6-bak).
Speedbox op de iPhone kan een CSV exporteren met je snelheid, de tijd en hoogte (dmv GPS). Deze heb ik vervolgens in Excel gezet, en een grafiekje van die data gemaaktHé BaSsDrum: met welke app heb je dat grafiekje gemaakt?
@ Bass...ik denk dat je met 255 echte km's wel behoorlijk de top hebt bereikt hoor. Sitechris ( GTI VI 307pk) en ik bleven vorige week beide op de Autobahn wel zon beetje steken op net iets onder de 270km/h op de teller volgens mij. Tot 250 gaat alles bestwel vlotjes maar boven de 260 lijkt het ineens niet meer sneller te willen. Als ik het goed gezien heb zat ik op dat moment net iets boven de 6000rpm (handmatige 6-bak).