afgelopen week een stuk gereden met een caravan van 1000 kg achter de greenline. De motor had er geen moeite mee... bij het max gewicht lijkt de hele auto opgebeurd te worden. Maar ik heb geen last gehad dat de auto te laag lag, dat ging prima...
Morgen ga ik mijn greenline ophalen en zal meteen even kijken wat voor een trekhaak er onder ligt.
Het is in ieder geval een vaste met een 13 polige stekker en een verloop voor 7-polige stekker van mijn fietsendrager.
Veel succes morgen (vandaag). Ik hoop dat je binnenkort je eerste bevindingen kan neerpennen over deze nieuwe auto.
van 7 naar 13 kan volgens mij niet, andersom wel.Dank u wel.
Ik zie dat ik het net verkeerd getypt heb.
Het is een 7-polige stekker een ik heb er vandaag een verloop naar 13-polige bij gekregen.
En ik zal zeker mijn bevindingen hier neerpennen.
ik ben al overtuigd, weer wat geleerd.7 naar 13 kan wel degelijk, maar is weinig meer of minder dan een 7 naar 7+6 dummies...
Goed om te horen, laat je niet afschepen hoor! Je hoorde wat mijn dealer zei, ze mogen het wel heel netjes oplossen of gewoon een nieuwe poging op een nieuwe bumper. Laat maar weten hoe het verloopt anders zal ik ze een keer :disc: voor je :grin:
van 7 naar 13 kan volgens mij niet, andersom wel.
hmm...
een fietsendrager met een 13 polige stekker?
wat heeft die fietsendrager dan allemaal voor 'opties'?