Trekhaak FABIA

@GJS

Natuurlijk is het al beter, maar een professionele uitstraling vindt ik het niet hebben. Ik zou er niet mee akkoord gaan en een nieuwe bumper vragen. Mochten ze je willen afschepen zou ik me niet serieus genomen voelen en er werk van maken. Tevens zou ik er melding bij PON van maken.

erik2907

Actief lid
@GJS

Zo wat ben jij een bofkont zeg!! Die Fabia van je met dat sportonderstel en die diffuser in je achterbumper moet toch wel als een blok beton op de weg liggen! Maar alle gekheid op een stokje! Triest, triest, triest!!!

Wat een prutswerk zeg! Wanneer schakel je een advocaat in? Ik hoor graag de zittingsdatum van je en de dag dat PON de dealerlicentie intrekt van dit bedrijf!

Heel veel sterkte en succes!!

Dat een dealer je zo de weg op durft te sturen.
Zijn naam staat toch op de nummerplaat mag ik aannemen.
Als ik je hier mee zag rijden zou voor mij een reden zijn om nooit bij deze dealer een auto te kopen.

Welke dealer is het weten we meteen allemaal dat we daar nooit heem moeten gaan.

Captain Hook

Forumguru
Oplossing? Dit is absoluut geen oplossing! :shocked:

Tjonge, jonge, alsof de plaatselijke kinder knutselclub een stukje traanplaat mocht figuurzagen... :biggthumpdown:

FredV

Banned
Er zijn toch andere foto's hier waarop te zien is hoe t WEL kan?
Dat is je bewijs dat het anders kan en MOET.

@GJS

Deze mishandelde Fabia zou ook getoond moeten worden bij Pon in Leusden!

Eerst dacht ik dit is een tv opname van Banana Split!

Triest Triest!

GJS

Senior Member
@Allen: Bedankt voor de reacties.

@FredV: Inderdaad dat was ook mijn idee, ik had dus al van 3 verschillende afneembare trekhaken foto's verzameld en die ga ik straks naar hem mailen.

Dealer krijgt nog 1 kans, komt het dan nog steeds niet tot een oplossing dan mag hij die trekhaak demonteren en er een nieuwe bumper opzetten en mij de € 715 terugbetalen die die trekhaak gekost heeft, dan laat ik ergens anders wel een trekhaak monteren, kost waarschijnlijk nog minder ook.

Je laat het door de dealer doen, ook al is het iets duurder, omdat je dan verwacht een netjes gemonteerde trekhaak te krijgen, helaas is dat nu niet het geval.

ddejonge

Actief lid
Ik zou dit ook zeker niet accepteren, is toch te triest voor woorden!
Ben benieuwd naar de reactie van de dealer (en eventueel die van PON).

Succes!

PC-fre@k

Banned
Sapperdeflap...

Dat je er zo kalm onder blijft. Ik zou helemaal gillend gek worden en die auto daar nooit opgehaald hebben :disc:

Heel veel succes!

piair1982

Forumguru
Wat een verschrikkelijke afwerking! Lijkt wel alsof ze dokter bibber met de deCoupeerzaag hebben gespeeld...
Nooit accepteren en na drie keer inderdaad klacht naar pon. Dit kan gewoon niet. Schaamde de verkoper zich niet?

Aan deze bumper is in combinatie met een afneembare trekhaak geen eer meer te behalen.
Oplossing: Nieuwe bumper en een nieuwe afneembare trekhaak er onder of een vaste (heb ik ook, zit er heel netjes onder) en dit alles tegen een nettere aangepaste prijs als tegemoetkoming en niet de prijs die jij erbij hebt gezet.
Succes...

hemi24

Forumguru
Er is toch niks mis met de trekhaak?!? Dealer moet gewoon een nieuwe bumper monteren, das de enige passende oplossing lijkt mij!

Als ik de afwerking van de bumper zo zie, vraag ik me wel af hoe één en ander verder ge(de)monteerd is: kabelverbindingen, afmonteren bekleding zijkanten koffer en naar zekeringenkast voor, etc...

Heb je trouwens al gecontroleerd of de functies van alle polen in de stekker naar behoren functioneren?!?

GJS

Senior Member
Trekhaak zelf is oke, aansluiting ook, had alleen wel een probleem met de knipperlichten toen ik een aanhanger aansloot.
Dit bleek te komen doordat het een hele grote aanhanger is met meer knipperlichtjes dan bij een normale aanhanger en daar kan het systeem niet tegen.
Een normale aanhanger of fietsendrager met 1 knipperlicht per kant werkt wel.
De bekleding e.d. zit er allemaal netjes in, je kan niet zien dat het er ooit af is geweest.

Nieuwe bumper zal er wel op moeten, maar ik hoop wel dat hij de afwerking dan gaat uitbesteden want mooie gaten zagen kan hij niet.

PC-fre@k

Banned
Meerdere lampjes kan hij niet? Er zijn toch ook gewone dubbel assers met meerdere knipperlichten, en wat te denken van aanhangers voor boten of een caravan? Lijkt me vreemd, zeker met die nieuwe schijnbaar fantastische 13-polige aansluiting.

Bumper vervangen, vergoeding voor de geleden schade en de mogelijkheid krijgen om die hele trekhaak ergens anders te laten monteren (op kosten van jouw dealer - de kabel ligt er toch al).

Had je nou al DAS (of waar je verzekerd bent) gebeld? Informatie inwinnen kan nooit kwaad en het wil nog weleens helpen bij onderhandelen over problemen.

deusjevo

Forumguru
Zie hier de 'oplossing' van de dealer, meer foto's staan in het album Afwerking bumper afneembare trekhaak poging 2

picture.php

WTF :722: :biggthumpdown: :mad:

gjs ik ben zelf auto monteur maar als ik naar foto.s kijk moet ik erg lachen dit kon wel gedaan zijn door een kind van acht negen niet dealer waardig iemand die het nog nooit gedaan gedaan heeft zou het beter kunnen het frame er achter hoort gelijmt te worden dus geen popnagels er is een montage voor schrift bij nu eisen een nieuwe bumper bestellen laat ze het bij de plaat werk spuiter het gat laten maken kap en bumper in een keer spuiten kap ziet er ook niet uit wel even stukje uit de oude bumper knippen ongveer vierkant 10 centiemeter voor kleur staal bumper dan kunnen ze bumper klaar maken en dan kun je een afspraak maken waar je op kunt wachten bumper zit er zo op bumper voor montage controleren of het nu wel oke is groetjes gerrit

hemi24

Forumguru
Wat ik nog steeds niet snap is waarom mensen hier met een reactie komen dat de haak bij een andere dealer opnieuw moet worden gemonteerd; De haak opzich is verder niets mis mee lijkt me zo?!?

Bovenaan Onderaan