Trekhaak FABIA

PC-fre@k

Banned
Ik zou dan ook zeker niet aarzelen om dit verhaal uiteindelijk eens goed samen te vatten in een topic over deze dealer.

Heb ik ook gedaan over een dealer die tijdens de proefrit/doornemen wensen al liet merken dat ze niet geschikt zijn :S

swubbe

Nieuw lid
Weet jij wat de kosten zijn voor de dorpellijstbeschermers?
En heb jij ze in het zwart of aluminium?

:ot:Ik heb de "luxe" uitvoering in aluminium. Kosten waren 88 EUR excl. BTW, dus 105 EUR in totaal. Met 2 kleine kinderen ben ik er erg blij mee, die nemen het niet zo nauw met in- en uitstappen...

FredV

Banned
:ot:Ik heb de "luxe" uitvoering in aluminium. Kosten waren 88 EUR excl. BTW, dus 105 EUR in totaal. Met 2 kleine kinderen ben ik er erg blij mee, die nemen het niet zo nauw met in- en uitstappen...
Er was een aanbieding voor leden van verrassend Skoda, 60 euro incl montage voor de zwarte.
Die heb ik besteld, met ook de achterbumperbescherming.

hemi24

Forumguru
:ot: ik heb ook de luxe versie genomen, maar kreeg bij de dealer in Emmen te horen dat de dealer in Oosterhout blijkbaar niet goed wist hoe deze juist te monteren.

Lang leve de centrale inkoop van de leasemij... :mad:

FredV

Banned
Is dat niet erg duur dan? Als allu €100,- is?
40 euro verschil vind ik nogal wat. bovendien vind ik de zwarte beter passen. En de aanbieding voor de alu-versie was ook een aanbieding, alleen stond er geen prijs bij.

Bron: Verrassend Skoda
Dorpellijsten al vanaf € 60,-

Dorpellijsten verfraaien niet alleen de instap van uw Škoda, ze bieden ook goede bescherming tegen krasjes op de dorpels. Om de drempel voor u een stuk lager te maken, worden ze nu tijdelijk aangeboden vanaf € 60,- en inclusief montage! Deze prijs geldt voor de Škoda Fabia en Roomster.
Voor de Škoda Yeti, Octavia en Superb heeft u al een set dorpellijsten inclusief montage voor € 102,37. Elke set bestaat uit twee kunststof lijsten voor de voorportieren.

Voor alle modellen zijn ook dorpellijsten met RVS inleg verkrijgbaar. Dit is natuurlijk nog mooier, maar ook iets duurder. Vraag bij ons naar de prijzen voor uw model.

Actievoorwaarden
• Aanbieding en prijzen zijn geldig t/m 1 oktober 2010.

Ik ga er trouwens vanuit dat hierboven alleen over de rvs wordt gesproken i.p.v. allu?

Als ik de prijzen van skoda mag geloven is de standaard prijs voor plastic €72,50, en voor de rvs €115,-

Zelf vind ik die prijs voor de rvs op zich ook erg duur, maar voor een stukje plastic zo'n bedrag te moeten betalen vind ik nog erger... Maarja iedereen heeft zo z'n keuzes.

FredV

Banned
inderdaad, de andere uitvoering is RVS.
en als ik het plaatje in de accessoirefolder bekijk, is het ook kunststof met de naam in RVS erin.
En ja, t is mijn keuze, goede waar behoeft geen krans, dus geen naam, bovendien, de meeste tijd zijn de portieren gesloten en zie je er ook niet van. Voor mij is het dus een noodzakelijk iets.

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    16,4 KB · Weergaven: 47

wanderer

Senior Member
Er was een aanbieding voor leden van verrassend Skoda, 60 euro incl montage voor de zwarte.
Die heb ik besteld, met ook de achterbumperbescherming.

Off-topic dat wel maar....
in belgie bij de skoda dealer:
Dorpelbeschermers KDA700001: 25,53€ excl montage
Achterbumper KDA710001: 40,35€ excl montage

ik wil maar zeggen ff shoppen als je in de grensstreek woont...

FredV

Banned
Off-topic dat wel maar....
in belgie bij de skoda dealer:
Dorpelbeschermers KDA700001: 25,53€ excl montage
Achterbumper KDA710001: 40,35€ excl montage

ik wil maar zeggen ff shoppen als je in de grensstreek woont...
woon wel in de grensstreek, maar wel de verkeerd...
en idd, t zijn dezelfde als uit de folder

Te triest voor woorden dat ze nog niet gereageerd hebben. Goed gedaan gert-jan om er toch melding van te maken, want je bent tot nu toe erg geduldig/ coulant geweest. Ben erg benieuwd hoe dit afloopt.

EdK

Forumguru
Hoopp voor je dat Pon een reactie en een oplossing zal aandragen voor je !
Ben alleen bang dat het er opneer gaat komen dat je niet verder komt met hun !
Enwel om de reden dat je een overeenkomst hebt met je dealer !

Vandaar dat ik al eerder melding maakte naar je om geen afhoudende houding aan te nemen.

Stel eisen op papier en per aangetekende post naar dealer sturen, email is officieel nog steeds niet rechtsgeldig.
Stel in deze brief een redelijke termijn waarin hij moet reageren en het probleem moet oplossen
Zet hierin ook in wat jij als een redelijke termijn ziet

En spreek de heren aan met hun achternaam en niet met de voornaam
Dus geachte heer ........ en niet beste kees !! als hij kees heet

En bezoek de dealer mbt dit probleem niet meer alleen, maar neem een familielid mee.
Zodat je niet het welles nietes spelletje gaat krijgen met ze !

GJS

Senior Member
Ik heb PON gevraagd om de dealer er op aan te spreken zodat hij nu wel met een oplossing komt en niet dat PON met een oplossing moet komen.

Email is tegenwoordig wel rechtsgeldig en zeker toelaatbaar bewijs als je kan aantonen dat er niet mee geknoeid is en dat kan ik.

Daarom heb ik het per email gedaan en ook een termijn gesteld, dan heb je dus wel bewijs en ik heb het binnen 2 maanden aangegeven (staat nu dus ook schriftelijk per email vast) zodat ik binnen een half jaar de aankoop van die trekhaak nog kan ontbinden als hij niet tot een oplossing kan of wil komen.

Bertm

Actief lid
....Email is tegenwoordig wel rechtsgeldig en zeker toelaatbaar bewijs als je kan aantonen dat er niet mee geknoeid is en dat kan ik.....

Klopt.

En het maakt overigens ook helemaal niets uit hoe je iemand aanspreekt of het nu beste is of geachte voor- of achternaam. Dat geeft geen enkel onderscheidt. Hooguit, dat dit kan suggereren dat er nog nog ruimte is om te praten over een oplossing in een dispuut.

Sinds wanneer is dat eigenlijk? Iemand linkje naar artikel?

Ontopic: Het is echt super aso dat de dealer hier niets mee doet... Zo ga je toch niet met je klanten om? Dit is echt slechte reclame voor een dealer. Ik hoop voor je dat ze er iets mee gaan doen.

Hoi,

Bij de bestelling had ik een gewone trekhaak besteld, maar een afneembare gekregen (omdat ze dachten dat een vaste niet met pdc samenwerkt). Hier de foto's:

De set bestaat uit een trekhaak, een afdekklep, sleuteltjes en een plastic map/zak om op te bergen in de kofferbak
picture.php

Zonder afdekplaat:
picture.php

Met afdekplaat:
picture.php

Bovenaan Onderaan