Maar corsaar je bent het er nu wel mee eens dat ondanks je het niet mooi vind deze afdekplaat wel netter gemaakt is dan het kubstwerk uit lelystad.
Kijk, dat vind ik er nou netjes uitzien. Zo zou elke afneembare trekhaak er uit moeten zien. :aangenaam: Merk wat je moet hebben is dus Westfalia. Hoe doen ze dat met de juiste kleur voor het afdekkapje? Wordt dat speciaal gespoten?Zonder afdekplaat:
Met afdekplaat:
Sinds wanneer is dat eigenlijk? Iemand linkje naar artikel?
Ontopic: Het is echt super aso dat de dealer hier niets mee doet... Zo ga je toch niet met je klanten om? Dit is echt slechte reclame voor een dealer. Ik hoop voor je dat ze er iets mee gaan doen.
Wat een afgang voor het bedrijf waar jij je greenline gekocht hebt. Ze hadden toch een nieuwe bumper kunnen plaatsen en de trekhaak desnoods door een ander bedrijf laten plaatsen. Het komt nu over alsof ze het absoluut niet eens fatsoenlijk kunnen.Update: Trekhaak gaat gedemonteerd worden en ik krijg mijn geld van de trekhaak terug. Bekijk bijlage 8290
Krijg je ook een nieuwe bumper van je dealer?
Moet er b.v. weer iets anders gemonteerd worden want zoals op de foto is te zien lijkt het of er iets gemonteerd moet worden als die trekhaakbalk erafgehaald is.
Hoort daar een andere balk op gemonteerd te worden, want die bouten lijken mij wat fors voor b.v. alleen een metalen afdekplaat.