Trekhaak FABIA

EdK

Forumguru
In en in triest is dit, toen ik die foto zag had ik zoiets van dat een werkplaatschef en de dealer dit zo af durven te leveren ?
Dit is door een schoolliertje zonder begeleiding gedaan en door de knoeier in de werkplaats weer geprobeert om het er nog redelijk uit te laten zien.
weet wel dat ik dit niet zou accepteren, en liet me wagen staan en ging in ruilauto weer naar huis toe !

Echt triest voor woorden

henks1

Lid
Welke dealer heeft dit gedaan,iedereen moet gewaarschuwd worden,om zoiets in het vervolg te voorkomen

Ik heb ook een trekhaak nodig en ben een beetje aan het navragen bij de dealers. Als ze dit met mijn auto gaan doen dan denk ik dat ik hem bij de dealer in zijn voorpui zet ;) Nee, zonder gein dit zijn geen grappen die ze met je auto uithalen. Wie heeft dit gedaan! Bespaar mij aub die elende dat ik hem bij dezelfde dealer neer zet!

EdK

Forumguru
Fijn z'n dealer in lelystad

Hoe ben je daar zo zeker van ? omdat GJS uit flevopolder komt ?
Niet te hard gissen met namen, want als het de verkeerde is dan breng je hem misschien schade toe.
Joeppie v t Hek heeft dat ooit eens met een merk voor elkaar gekregen.

Captain Hook

Forumguru
Ja, ik weet welke dealer het is. En in tegenstelling tot dit trekhaak debacle, heb ik juist hele goede ervaringen met deze dealer.
Ze zijn ook nog eens dealer van het jaar geweest... :ahum:

GJS

Senior Member
mijn collega heeft deze auto daat zien staan bij de aflevering van de skoda van zijn Pa

Afgelopen dinsdag zeker, want het is i.d.d. de dealer in Lelystad.

Meerdere lampjes kan hij niet? Er zijn toch ook gewone dubbel assers met meerdere knipperlichten, en wat te denken van aanhangers voor boten of een caravan? Lijkt me vreemd, zeker met die nieuwe schijnbaar fantastische 13-polige aansluiting.

Dit is een 7-polige en die aanhanger was 5 à 6 meter lang met een hoop lampjes, ik denk dat er een maximum aan zit door dat canbus systeem.

Aanvulling: Aanhanger kwam net weer terug van een klus, dus nog eens goed gekeken en er blijken per kant maar 2 knipperlichten op te zitten, haal je er 1 lampje uit gaat het goed en met 2 lampjes gaat het fout, mag de dealer dus toch gaan oplossen want 2 knipperlichtjes per kant is niet zo bijzonder en zou gewoon moeten werken.

Ik wacht nog op reactie van de dealer en afhankelijk daarvan besluit ik hoe ik het verder aan ga pakken.

EdK

Forumguru
Ik zou niet te lang een afwachtende houding aannemen, maar in iedergeval schriftelijk laten weten dat je deze afwerking niet accepteerd en dat je verwacht dat ze het nog een keer gaan proberen op een nieuwe bumper die door hun bekostigd wordt.

Anders gaan ze misschien verder knoeien met plamuur en wordt het er nog niet mooier op !

Dus eisen stellen en een tijdslimiet dat het opgelost moet zijn stellen !

Anders ben ik bang dat je niet hoort want hun vonden het blijkbaar netjes anders hadden ze het nieteens zo afgeleverd !

Fabia

† In Memoriam
Wat een prutswerk zeg. En dat dan ook nog met een stalen gezicht afleveren, dan wordt je als klant niet serieus genomen zeg. Die garage was bij mij gelijk dealer af geweest.

swubbe

Nieuw lid
Mag ik vragen wat de prijs inclusief montage was van de vaste trekhaak door het Veghelse garage bedrijf?

Inmiddels heb ik de afrekening gehad. Het verschil tussen de afneembare en vaste trekhaak viel me wat tegen.

Uiteindelijk kwam de rekening op EUR 599 incl montage en nummerplaat. Ik was gisteren nog even bij de dealer voor het plaatsen van de dorpellijstbeschermers en troef toevallig de monteur die de trekhaak geplaatst had. Hij liet nog even zien hoe hij de betreffende zekeringen had gemarkeerd (voor het geval ik dat onderweg nog eens nodig moest hebben) :smirk:

Hetzer

Forumguru
picture.php

.

Kom op zeg, een Skoda dealer die dit werk aflevert, is mijn inziens het niet waardig om officieel Skoda dealer te zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat een prutser

corsaar

Senior Member
Dit is een heel groot risico voor dit autobedrijf als deze foto's in
verkeerde handen komen krijgt deze dealer landelijke bekendheid.

Captain Hook

Forumguru
? De foto's zijn nu toch al landelijk bekend ?
Ze staan op dit forum, zijn door Google te vinden, en als je goed tussen de regels door leest weet je precies welke dealer het is... :icon_smile_dead:

Bovenaan Onderaan