andrehj
Forumguru
Bij welke Skoda is een kogeldruk van 98 kg toegelaten?Ik heb een Westfalia trekhaak (met een kogeldruk van 98kg) laten plaatsen.
Bij welke Skoda is een kogeldruk van 98 kg toegelaten?Ik heb een Westfalia trekhaak (met een kogeldruk van 98kg) laten plaatsen.
Eh nou ik ging van 80 naar 0 in minder dan 5 seconden
Dat is juist. Ik herken de klacht in elk geval niet, terwijl ik toch ook al eens ettelijke honderden km heb gereden met een paardentrailer erachter (en een Haflinger daarin) die op dat moment wel een beetje aan de bovenkant van de maximaal toegelaten massa van 1000 kg woog.Niet elke combi greenline rijder met trekhaak heeft deze klachten.
Bij welke Skoda is een kogeldruk van 98 kg toegelaten?
Ik had (tot ik andere veren achter heb laten plaatsen) daar inderdaad last van en ik heb trommelremmen achter.De Fabia Greenline (met het sportonderstel / verlagingsset) klapt inderdaad met de haak op drempels. < 2012
De modellen vanaf juli 2011 (model 2012, met schijfremmen op de achteras) niet meer.
Dat is dus toch iets te absoluut gesteld. Zie post 20!De Fabia Greenline (met het sportonderstel / verlagingsset) klapt inderdaad met de haak op drempels. < 2012
De modellen vanaf juli 2011 (model 2012, met schijfremmen op de achteras) niet meer.
Volgens de dealer zou deze haak niet eens bestaan. Officieel is de kogeldruk ook niet toegestaan, klopt.
Ik denk dat het ook wel door de prijs komt.. Mijn trekhaak was 375 en zou 100 euro duurder zijn als ik een afneembare zou hebben..als je dus 200 euro betaald voor een wasbeurt en je naam... dan noem ik dat geen service.
ow dit was niet vorige week.. helpt wel als je dat er bij verteld dan natuurlijk..