Van Fabia Combi 1.2TDI (2010) naar SuperB Combi EBL 1.8TSI (2011)

Status
Niet open voor verdere reacties.

andrehj

Forumguru
@Noord26
Succes met de afhandeling. Jammer dat er toch steeds weer dieventuig is zonder een duidelijk begrip van "mijn" en "dijn".
Heb je een mogelijkheid tot videobewaking? Wij zijn in de gelukkig omstandigheid dat we de auto's op de oprit kunnen parkeren. En omdat daar dan nog steeds iedereen bij kan, heb ik inmiddels een bewakinscamera met nachtzicht (LevelOne FCS-5051) aangeschaft, die ik met een beetje mazzel morgen ga ophangen. Vanaf dan wordt elke beweging automatisch vastgelegd. Ook kun je dan niet meer ongezien in onze tuin komen.
Geeft toch een stukje extra veiligheid.

Blackokkie2

Forumguru
En het is nog maar de vraag of een dief zich daar wat van aantrekt, ze overvallen ook nog steeds winkels en dergelijke terwijl ze echt wel weten dat daar camera's hangen. Maar het kan helpen bij de opsporing en een gelegenheidsdief zal een ander slachtoffer uitkiezen, dus het helpt allicht iets.

Noord26

Forumguru
We moeten rekening houden met nog enkele weken om alles te laten maken. Vooral de nieuwe bekleding van de bestuurderstoel willen ze bij de beste in omstreken laten uitvoeren. En dit heeft natuurlijk ook niet zeeën van tijd met kwaliteitswerk. ;)

Noord26

Forumguru
De laatste onderdelen zijn vandaag binnen gekomen. We moeten nog rekenen op ongeveer een week voor alle werkzaamheden incl spuitwerk.

Wat een frikandel zo'n 800cc 2 cilindertje in een Punto.. Weliswaar een turbo erop, maar zelfs daarmee wordt het nog geen eens een frikandel speciaal.

Laatst bewerkt:

Hans O.

Forumguru
I vote for Middelgraaf :maakmegek:

Maar in Dongen en de reeshof is het ook goed wonen hoor. In dongen wonen vrienden van ons in de straat Veld, om de hoek bij Gaarde. En mijn schoonzus woont in de reeshof in de Manderveenstraat.

Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden! Succes met de moeilijke keuze. Moet ik overigens uit de laatste regel van je vorige bericht opmaken dat de prijs allesbepalend is?

Noord26

Forumguru
Auto staat inmiddels op een weekend na 3 weken te wachten op het laatste onderdeel vanuit PON.. Ze mogen er niet aan beginnen voordat alles binnen is.

Zucht..

Octavia32

Forumguru
En dan woensdag ophalen?, balen dat je zo lang moet wachten. Dan is het een hele verademing als je lekker weer in je eigen auto zit.

Noord26

Forumguru
Nee niet woensdag. Eerst schuren dan spuiten. Dag laten drogen. Volgende dag naar de polijster/poetser en dan nog van binnen afwerken. €6000,- aan schade los je niet in 3 werkdagen op.

Noord26

Forumguru
En nu 4 weken verder sinds de inbraak.

Komt een expert van PON bij om na plaatsing van een nieuwe Columbus alle canbus meldingen te corrigeren..

Fraai je auto een maand kwijt zijn voor de €200,- wat een dergelijk apparaat opbrengt op de zwarte markt.

Wijs die persoon alsjeblieft aan heren en vrouwen van de buurtwacht of politie: die zal veel pijn lijden. Dik verdient. Hoop ergens voor degene dat die niet wordt gekoppeld aan deze inbraak..

Noord26

Forumguru
Damned! @Octavia32

Krijg net een telefoontje dat men toch op de kabelboom draden heeft door geknipt en dat er breuk in zit. Auto staat nu bij de dealer om een nieuwe kabelboom te krijgen..

Kostenplaatje bij gesteld van €6000,- naar circa €7500,- vanwege de extra kosten en arbeid...

Die auto is straks echt zo goed als nieuw. Nieuw pano-dak, grote beurt, rondom opnieuw gespoten, nieuwe binnenpanelen, dashboard gedeeltelijk vervangen, leder bestuurderstoel, dakhemel en verse Michelin sloffen..

Noord26

Forumguru
Nu alleen nog nieuwe kenteken platen met nieuwe nummer en je kunt hem als nieuw verkopen....:deuk:

Vandaag de auto opgehaald. Zag er van buiten erg strak uit.

Halverwege de korte terugrit maar weer omgedraaid:

- zwarte vingers op de dakhemel
- zwarte vegen zonneklep
- pookknop beschadigd
- sierlijst beschadigd dashboard bijrijderskant

Tja, wat moet je er dan mee? Duidelijk aangegeven dat ik goed werk prefereer boven snel werk. Maar dat ik dit niet kan accepteren als goed werk.

andrehj

Forumguru
- zwarte vingers op de dakhemel
- zwarte vegen zonneklep
- pookknop beschadigd
- sierlijst beschadigd dashboard bijrijderskant
Hm, daar wordt je zeker niet blij van. Helemaal niet omdat dit de items zijn die je met een snelle inspectie even ontdekt. Want hoeveel kliksluitingen zijn er afgebroken en niet netjes hersteld? En wat heb je nog meer niet gezien?

Vrolijk wordt je er in ieder geval niet van.

Voor mij zijn dergelijke ervaringen dé reden om zo veel mogelijk klussen zelf te doen. Dan duurt het wel wat langer, maar weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan