Van Fabia Combi 1.2TDI (2010) naar SuperB Combi EBL 1.8TSI (2011)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noord26

Forumguru
@Noord26, jeetje zeg, wat een prutsers en wat een pechvogel ben jij zeg! :(

Vrouwlief komt net thuis en die zegt meteen dat ze het leder niet vervangen hebben en het er nu niet uit ziet met krassen/beschadingen. Die er zeker niet in zaten voordat er ingebroken werd..

Er zat een navigatie DVD bij: V9. Waar zitten we nu? V12?

Noord26

Forumguru
Voor mij zijn dergelijke ervaringen dé reden om zo veel mogelijk klussen zelf te doen. Dan duurt het wel wat langer, maar weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurt.

Het is verzekeringswerk. Hoe wil je dat declareren bij de verzekeraar als je zelf geen schadeherstel bedrijf hebt?

CDK

Forumguru
Navigatie is V12 ondertussen inderdaad, maar had je die zelf ook al geïnstalleerd? ;) maar dat is iets waar ik me het minst druk om zou maken. Ik zou nog eerder de versie van de Columbus checken of je niet toevallig een ouder exemplaar terug gekregen hebt....

s-line

Forumguru
En nu 4 weken verder sinds de inbraak.

Komt een expert van PON bij om na plaatsing van een nieuwe Columbus alle canbus meldingen te corrigeren..

Fraai je auto een maand kwijt zijn voor de €200,- wat een dergelijk apparaat opbrengt op de zwarte markt.

Wijs die persoon alsjeblieft aan heren en vrouwen van de buurtwacht of politie: die zal veel pijn lijden. Dik verdient. Hoop ergens voor degene dat die niet wordt gekoppeld aan deze inbraak..
Ik vind dit allemaal een heel vaag verhaal. Bij ons doen we alles zelf er komt echt niemand van PON langs om het een en ander te coderen. Als schadebedrijf moet je alles zelf kunnen afhandelen ook de reparatie van bedrading etc.etc.
Momenteel worden hier in de buurt alle BMW's leeg geroofd en alles afgeknipt! ( ook het gescheiden systeem weerhoud ze niet) Maar langer als 2 weken hebben wij nooit een een "knipper" binnen staan( zo heet dat in de schade-wereld) Maar goed, slecht van het schade bedrijf om hem zo mee te geven aan jou. Succes ermee!

Laatst bewerkt:

Noord26

Forumguru
@s-line: er is bijna 5 weken levertijd op een binnenpaneel geweest schijnbaar?

Achja, ik geloof nergens meer in momenteel. Nu blijkt dat beide voorstelen met leer aanzienlijk beschadigd zijn. Wat vooraf niet het geval was.

andrehj

Forumguru
Het is verzekeringswerk. Hoe wil je dat declareren bij de verzekeraar als je zelf geen schadeherstel bedrijf hebt?
Ja, dat lukt dus niet. Mijn opmerking was ook niet bedoeld als commentaar op jou (sorry als het zo overkwam :bloemen:), maar meer een algemene overweging van mezelf.

CDK

Forumguru
Dat versienummer is dus weer niet te checken vrees ik, omdat je dan eerst het verborgen menu moet vrijschakelen.

s-line

Forumguru
@s-line: er is bijna 5 weken levertijd op een binnenpaneel geweest schijnbaar?

Achja, ik geloof nergens meer in momenteel. Nu blijkt dat beide voorstelen met leer aanzienlijk beschadigd zijn. Wat vooraf niet het geval was.
Dat vind ik nogal wat, heb ik in ieder geval nog nooit mee gemaakt. Maar daar heb jij natuurlijk niets aan!:cry:

Noord26

Forumguru
@s-line:

Zojuist telefoontje dat ze nieuw leer in gaan laten bouwen en alles van binnen gaan reinigen. Op 1 dag..

Tja, vertrouwen is toch iets wat je moet (terug) verdienen. Helemaal na deze indruk.

Jij zit in dit wereldje. Een ontevreden klant kun je nooit echt meer tevreden stellen toch?

Laatst bewerkt:

Noord26

Forumguru
En zojuist maar mail eruit gedaan naar het bedrijf om te informeren welke amateuristische beunhaas tijdens de vorige schade mijn velg heeft vast gezet. Alle overige 15 moeren van de 3 velgen gaan prima los. Die hebben wij het laatste vast gezet op 120Nm met een momentsleutel.

De 5 moeren van de velg waar de onderste draagarm van is vervangen zijn onmogelijk los te krijgen. Dus auto staat nu op 3 nieuwe 18" zomerbanden en een oude 16" winterband..

Deze keer is het een niet zo vriendelijke mail geworden..

:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan