Hmm, klinkt toch een beetje als een kind dat een kartonnetje tegen het wiel van zijn fiets laat klapperen toch? Of ben ik nou een beetje flauw en dient het een ander doel?Soort van speaker bij de TSI die tegen het schutboard van de auto zit
Aan de motor / uitlaat wordt niets gedaan
dat gevoel heb ik er ook bij ja... hahahHmm, klinkt toch een beetje als een kind dat een kartonnetje tegen het wiel van zijn fiets laat klapperen toch? Of ben ik nou een beetje flauw en dient het een ander doel?
Beter kan ik het niet omschrijven vandaar mijn eerdere opmerking om gewoon een goed fabrikaat sportuitlaat er onder te hangenHmm, klinkt toch een beetje als een kind dat een kartonnetje tegen het wiel van zijn fiets laat klapperen toch? Of ben ik nou een beetje flauw en dient het een ander doel?
Of gewoon een auto kopen waar zo'n geluid bij hoortBeter kan ik het niet omschrijven vandaar mijn eerdere opmerking om gewoon een goed fabrikaat sportuitlaat er onder te hangen
Hmm, klinkt toch een beetje als een kind dat een kartonnetje tegen het wiel van zijn fiets laat klapperen toch? Of ben ik nou een beetje flauw en dient het een ander doel?
Dat is in eerste instantie begonnen met die vlinderkleppen in de uitlaat. Toen bleek dat er vraag was naar meer motorgeluid in de wagen. Met een 4-cilinder krijg je echter niet zo'n fantastisch geluid dus zijn fabrikanten dit soort zever beginnen verzinnen.
Pfff, wel zeuren over bandengeluid en windgeruis, en vervolgens het niet aanwezige motor/uitlaat geluid kunstmatig gaan creëren
Mijn auto moet eerders nog naar de garage voor een onderhoudsbeurt.Het dak is eenzelfde probleem waar aan gewerkt word maar helaas nog niet. Zo is ook compleet openen van het dakraam niet meer mogelijk als de comfort openen en sluiten weer geactiveerd is. Een zelfde probleem. Wel zijn we al een stuk op weg naar het activeren Dynamic Light Assist. Laatste testen worden afgerond
Ik heb al gelijke auto's naast elkaar gehad helaas zit het vermoedelijk hardcore geschreven.
Als je van te voren dit aangeeft dan moet je er meen ik voor tekenen maar laten ze het zoals het is. Ze kunnen namelijk niet meer terug