VCDS mogelijkheden

smart light assist ook aan de gang gekregen op de nieuwe passat vandaag nu nog testen of dit ook kan en wil werken op de S3. Comming soon more

Ik heb auto light assist.
Kan je donderdag de smart light assist ook laten coderen op mijn S3?

Laatst bewerkt:

RefleCs

Forumguru
Dat werkt nu ook al bij mij zonder dat er een aanpassing is geweest @Stian. Overigens werkt dat alleen als ik hem ook met de sleutel geopend heb.

Stian

Actief lid
Bij mij niet helaas. Mogelijk is de aparte setup (Ambition met optie elektrische klep zonder kessy) de reden.

anilv26

Senior Member
Openen van de achterklep met ab kan ik van een behoorlijke afstand. Maar het sluiten gaat alleen niet van een afstand. En sluiten met ab als ik dicht bij de achterklep sta heb ik nog niet geprobeerd. Zo even proberen of dat lukt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Tuulster

Forumguru
Hiermee heb ik al eens een enorme flater geslagen, door mijn nieuwe electrische klep vanaf één hoog op kantoor heel mans te gaan openen voor een paar collega's en vervolgens helemaal naar de auto moeten lopen om hem weer te sluiten, met hard lachende collega's voor de ramen...... :bloos: :deuk:

Ach gebeurt je één keer :troost:

RefleCs

Forumguru
Hiermee heb ik al eens een enorme flater geslagen, door mijn nieuwe electrische klep vanaf één hoog op kantoor heel mans te gaan openen voor een paar collega's en vervolgens helemaal naar de auto moeten lopen om hem weer te sluiten, met hard lachende collega's voor de ramen...... :bloos: :deuk:

Ach gebeurt je één keer :troost:
Bekend grapje hahaha heb het ook aan den lijve ondervonden

Sent from my VF-895N using Tapatalk

Bovenaan Onderaan