smart light assist ook aan de gang gekregen op de nieuwe passat vandaag nu nog testen of dit ook kan en wil werken op de S3. Comming soon more
Bij mij niet helaas. Mogelijk is de aparte setup (Ambition met optie elektrische klep zonder kessy) de reden.
Ik heb auto light assist.
Kan je donderdag de smart light assist ook laten coderen op mijn S3?
Sluiten ook?Als je een electrische klep hebt werkt het met de sleutel altijd. welk binnen 1.5m van de klep blijven
Bij jou wel want je hebt alleen geen achteruit camera.....Sluiten ook?
?Bij jou wel want je hebt alleen geen achteruit camera.....
Bedoel je grootlicht assistent wat je nu hebt?
Openen van de achterklep met ab kan ik van een behoorlijke afstand. Maar het sluiten gaat alleen niet van een afstand. En sluiten met ab als ik dicht bij de achterklep sta heb ik nog niet geprobeerd. Zo even proberen of dat lukt.Sluiten ook?
sorry ik haal de S3 en de O3 door elkar. De O3 kan geprogrammeerd worden daarvoorSluiten ook?
Oh gelukkig. Dacht al dat mijn auto het compleet willekeurig deed. Van ver openen gaat altijd, sluiten niet. Maar idd, de keren dat dit wel lukte was altijd dichtbij. Dus nu is het geen probleem meer, maar een producteigenschapAls je een electrische klep hebt werkt het met de sleutel altijd. welk binnen 1.5m van de klep blijven
smart light assist ook aan de gang gekregen op de nieuwe passat vandaag nu nog testen of dit ook kan en wil werken op de S3. Comming soon more
Bekend grapje hahaha heb het ook aan den lijve ondervondenHiermee heb ik al eens een enorme flater geslagen, door mijn nieuwe electrische klep vanaf één hoog op kantoor heel mans te gaan openen voor een paar collega's en vervolgens helemaal naar de auto moeten lopen om hem weer te sluiten, met hard lachende collega's voor de ramen......
Ach gebeurt je één keer