Misschien is het technisch wel mogelijk, maar dan nog de vraag of het wettelijk mag. Verdr lijkt het mij niet prettig voor de mensen die achter je rijden, die zien iets dat niet hoort. Kan ook nog opmerkingen opleveren dat er iets mis is met je verlichting.achterlichten kan niet om en om omdat deze maar 1 knipperlicht unit heeft per kant :
@Antera is het niet mogelijk om achteraan bij het knipperlicht dit om en om te laten knipperen met het achterlicht, ik had dit in gedachten bij het om en om knipperen
je hebt wel gelijk. Misschien toch maar zo laten.Misschien is het technisch wel mogelijk, maar dan nog de vraag of het wettelijk mag. Verdr lijkt het mij niet prettig voor de mensen die achter je rijden, die zien iets dat niet hoort. Kan ook nog opmerkingen opleveren dat er iets mis is met je verlichting.
Verlichting op een auto heeft een functie, ik zou er geen kermisverlichting van maken.
Lichtsensor kan je idd zelf bepalen maar de lijst is gemaakt vanaf de eerste mqb en toen was niet alles al mogelijk. DRL/Knipperlicht :
achterlichten kan niet om en om omdat deze maar 1 knipperlicht unit heeft per kant :-)
ik had het ook inderdaad, vind ik erg storend, en laat het daarom binnenkort ook weer uitzetten.Wel bemerkt dat bij snelweglicht, eens deze geactiveerd is deze nadien constant aanblijft. Is dit normaal?
dat regenlicht gaat bij mijn S3 anders vrij vlot weer uit als het droog is gewordenHet snelweglicht op mijn A5 bleef zo'n 5 minuten branden nadat ik van de snelweg af was. Het ging dus niet meteen uit, maar bleef ook niet permanent branden. Het lijkt me aannemelijk dat dit hetzelfde geïmplementeerd is als regenlicht, dat ook niet meteen uitgaat als het even niet regent?
Vraagje..
Ik vind het aangenaam dat de cruisecontrol (geen ACC) de ingestelde snelheid onthoudt bij het opschakelen.
Maar ik vindt het behoorlijk vervelend dat hij dit ook doet bij het terugschakelen. Ik rem nl. nogal vaak op de motor...
maar ipv te remmen schiet de auto nu dus telkens vooruit..
Is dit aan te passen via VCDS?
Vraagje..
Ik vind het aangenaam dat de cruisecontrol (geen ACC) de ingestelde snelheid onthoudt bij het opschakelen.
Maar ik vindt het behoorlijk vervelend dat hij dit ook doet bij het terugschakelen. Ik rem nl. nogal vaak op de motor...
Is dit aan te passen via VCDS?
Vraagje..
Ik rem nl. nogal vaak op de motor...