ACC heeft een aparte hendel.Dat snap ik. Even vlot de cc van 100 naar 130 gaat dan niet met de hendel. Maar in basis zelfde hendeltje links van het stuur toch? Misschien met VCDS nog iets aan te doen?
Dat gaat natuurlijk ook veel makkelijker door vanaf 50 gewoon gas te geven en de cc weer in te schakelen bij de gewenste snelheid. Die knopjes zitten toch niet voor niets binnen vingerbereik op of vlakbij het stuur? Daarna is er de fijnregeling in kleine stapjes.Daarmee pas ik mijn snelheid aan naar wens. De CC doet de rest, maar ik vind het wel een gestuntel om op die manier van bijvoorbeel 50 naar 80 km/uur te gaan
Dat gaat natuurlijk ook veel makkelijker door vanaf 50 gewoon gas te geven en de cc weer in te schakelen bij de gewenste snelheid. Die knopjes zitten toch niet voor niets binnen vingerbereik op of vlakbij het stuur? Daarna is er de fijnregeling in kleine stapjes.
Ja zeg, er zijn natuurlijk grenzen...Of je moet een VW stuur monteren in je Skoda
Kun je de +-knop niet wat langer vasthouden om met 10 km/h te verhogen?ij normale CC kan dit niet (iig bij mij absoluut niet). Iets wat best jammer/vervelend is
nope, dan zie je het getal gewoon rustig (en niet eens snel) per km/h oplopen helaas.Kun je de +-knop niet wat langer vasthouden om met 10 km/h te verhogen?
Mijn Audi had een aparte hendel die ook maar 1 km/h verhoogd bij een korte tik, maar bij lang vasthouden ging ie met 10 km/h omhoog.
Jammer. Maar dan werkt de software enigszins gelijk aan die van de ACC. Als ik de resume 'knop' gebruik terwijl ik al op CC rijd, verhoogt ie ook maar met 1 km/h tegelijk.nope, dan zie je het getal gewoon rustig (en niet eens snel) per km/h oplopen helaas.
Bij langer vasthouden blijft hij, voor zover ik het kan voelen, continu versnellen totdat je 'm loslaat. Ik vind dat niet praktisch bij mijn knopje op de RAW-hendel, dan geef ik liever gewoon gas bij tot de gewenste snelheid om dán even op de set-knop te drukken.Kun je de +-knop niet wat langer vasthouden om met 10 km/h te verhogen?
@Superb III combi bij ACC kan het misschien wel, maar het ging hier even om CC. Bij normale CC kan dit niet (iig bij mij absoluut niet). Iets wat best jammer/vervelend is
Kun je de +-knop niet wat langer vasthouden om met 10 km/h te verhogen?
Mijn Audi had een aparte hendel die ook maar 1 km/h verhoogde bij een korte tik, maar bij lang vasthouden ging ie met 10 km/h omhoog.
In mijn MY2017 gaat de CC in stapjes van 10 bij het ingedrukt houden. Eerst naar het volgende tiental en daarna met tien omhoog.
Voorbeeld:
CC staat op 87, ingedrukt houden gaat hij naar 88, 90, 100, 110, 120, etc.