er zijn meer amerikanen waarbij het toch zo werk. Want dan brand altijd nog je andere achterlicht als je je knipperlicht aan hebt staan
Ik neem het van je aan, maar ik ken ze niet. Alle Amerikanen die ik heb gehad of gereden in mijn leven, en dat zijn er best wat*, daar brandde altijd de normale verlichting terwijl je knipperde (mits je die aanhad, natuurlijk).
Je hebt natuurlijk geen normale verlichting meer als je de gevarenlichten aan hebt
Het huidige Amerikaanse spul van mijn ouders (GMC Acadia en Dodge Ram) hebben LEDjes, en ook daarbij brandt de normale verlichting gewoon door tijdens het knipperen. In beide gevallen is het wel het remlicht dat knippert, dus remmen en gevarenlichten betekent dat alleen het derde remlicht permanent brandt.
Daarnaast betwijfel ik of de normale verlichting fel genoeg is om als knipperlicht te dienen. In de gloeilampentijd waren normale lampen 5W, knipper- en remlichten waren 21W. Ik zou geen zwak knipperlicht willen hebben, als ik eerlijk ben.
*in elk geval: Plymouth Voyager, Chrysler 300 (geen C, da's Europees), Chevrolet Tahoe, Dodge Magnum, Cadillac CTS, Cadillac STS, Cadillac XTS, GMC Savanna, Chevrolet Express, Buick Rendezvous, Chevrolet Avalanche, Cadillac Escalade EXT, Ford Edge, Ford Fusion, Ford Explorer, Ford Expedition, (US Spec) Ford Focus, Dodge Challenger, Dodge Charger, Ford Mustang (met dynamische knipperlichten, daar waar Audi nu zo trots op is), Lincoln Town Car, Jeep Cherokee, Ford Econoline en dan nog de US spec VW Golf en US spec Audi A4