VCDS mogelijkheden

Stone

Actief lid
Binnenkort bij @Antera volgende dingen laten aanpassen:
- gevoeligheid lichtsensor aanpassen
- Koplampsproeiers aanpassen
- comfort instappen
- DRL en knipperlichten om en om
- knipperlichten achterzijde om en om
- comfortfunctie knipperlicht aanpassen naar 4 of 5
- Grootlicht assistent permanent aan
- electrische achterklep waarschuwingsignaal uit
- lane assist trilling aanpasbaar maken in menu
- ramen blijven bedienen voor bepaalde tijd met deur open en contact uit
- gasrespons aanpassen
- hoeveel liter nog tot volle tank
- stopwatch
- verbruikscorrectie
- off road display
- ventilatorstand zichtbaar in auto
- handrem sneller los bij wegrijden
- straatnaam weergeven ipv drive modus
- AM functie radio uitzetten
- achterklep van binnenuit sluiten

Nog vragen bij het volgende:
- remassistent verlaten of vervroegen, wat houdt dit in?
- snelweglicht activeren, wat houdt dit in?
- stuurbekrachtiging direkter maken
- rain closing

Heeft iemand het volgende ook al opgemerkt:
DRL branden feller als ze branden in AUTO tov branden op stand 0 of op stand stadslicht.
@Antera is dit aanpasbaar zodat ze minder fel branden in AUTO zodat wimpers beter uitkomen?

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Binnenkort bij @Antera

DRL branden feller als ze branden in AUTO tov branden op stand 0 of op stand stadslicht.
@Antera is dit aanpasbaar zodat ze minder fel branden in AUTO zodat wimpers beter uitkomen?

Dat heb ik nog niet eerder gezien. Alleen als je licht aan gaat worden deze gedimd. 0 stand en auto stand als het overdag is is de DRl net zo fel. Ze moeten gedimd worden als het licht aangaat omdat de DRL strooilicht is en veel te fel :-)

Stone

Actief lid
Dat heb ik nog niet eerder gezien. Alleen als je licht aan gaat worden deze gedimd. 0 stand en auto stand als het overdag is is de DRl net zo fel. Ze moeten gedimd worden als het licht aangaat omdat de DRL strooilicht is en veel te fel :-)
Bij mij valt dit enorm op. We bekijken het wel als ik bij u ben.

RefleCs

Forumguru
Dan schuift de stoel een stuk naar achter om de instap te vergemakkelijken. En zodra je het contact aan zet schuift hij op de juiste positie (electrische stoelen benodigd uiteraard)

gdisselkoen

Forumguru

Wettelijk mag DRL en dimlicht niet tegelijkertijd branden. Dan zijn er twee opties: DRL uit of Dimmen. Dit laatste mag, zodat ze als stadslicht fungeren (geloof niet de juiste naam en stadslicht alleen mag niet gevoerd worden). Meeste fabrikanten kiezen er voor om het te dimmen.

Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
Dan schuift de stoel een stuk naar achter om de instap te vergemakkelijken. En zodra je het contact aan zet schuift hij op de juiste positie (electrische stoelen benodigd uiteraard)
Aha, mooi alleen in Nederland hebben we geen elektrische verstelling op de sportstoelen jammer genoeg. Ja in de RS230.

Als de rust na onze verhuizing een beetje is teruggekeerd ga ik ook maar eens bij @Antera langs voor wat aanpassingen. Heb nog geen cocncreet lijstje. Wel wat vragen.

- gevoeligheid lichtsensor aanpassen
- Koplampsproeiers aanpassen
De lichtsensor kun je toch al instellen in de Columbus? Wat is de aanpassing op de koplampsproeiers?

- DRL en knipperlichten om en om
Wil je na deze aanpassing eens een filmpje posten hoe dat eruit ziet op de S3? Ben wel heel benieuwd
- knipperlichten achterzijde om en om
Daar zit toch maar één lampje met enkel functie knipperlicht? Wat gaat er om en om bij deze aanpassing?

Wel een mooie waslijst @Stone :thumbsup:

Antera

Donateur
Als de rust na onze verhuizing een beetje is teruggekeerd ga ik ook maar eens bij @Antera langs voor wat aanpassingen. Heb nog geen cocncreet lijstje. Wel wat vragen.

De lichtsensor kun je toch al instellen in de Columbus? Wat is de aanpassing op de koplampsproeiers?

Wil je na deze aanpassing eens een filmpje posten hoe dat eruit ziet op de S3? Ben wel heel benieuwd
Daar zit toch maar één lampje met enkel functie knipperlicht? Wat gaat er om en om bij deze aanpassing?

Wel een mooie waslijst @Stone :thumbsup:
Lichtsensor kan je idd zelf bepalen maar de lijst is gemaakt vanaf de eerste mqb en toen was niet alles al mogelijk. DRL/Knipperlicht :

achterlichten kan niet om en om omdat deze maar 1 knipperlicht unit heeft per kant :-)

Btw. Thx @Antera
Of de raw om en om aanpassing het wordt ben ik nog niet uit, vind het wel mooi maar niet persé mooier dan nu. maar ga eens nadenken over mijn lijstje, want heb al een aantal zaken die er zeker op komen (gaspedaalrespons en achterlichten aan bij drl bovenaan)

B.Stuurder

Forumguru
Tsja, wil je dáár op lijken dan? :nono:

Ooit 4 Audi's 80 na elkaar gereden, toen was het nog gewoon een nette auto voor nette mensen.
Maar toen kregen ze BMW-neigingen en introduceerden de eerste A4 met een bijna 20% hogere prijs bij vergelijkbare uitrusting als mijn laatste 80 en bn ik afgehaakt.
Wel alles citeren, ook de emoticon;)

Ja, op dat moment had men besloten dat Audi een premium merk moest zijn. En dus veel duurder, of dat nou terecht is of niet.

Rajackar

Senior Member
Wel alles citeren, ook de emoticon;)

Ja, op dat moment had men besloten dat Audi een premium merk moest zijn. En dus veel duurder, of dat nou terecht is of niet.
Ach qua design enzo vind ik het mooi hoor. Zat vandaag even bij een collega in zijn nieuwe TT en dat is wel een sjieke boel. Toch geen seconde spijt van mijn Superb hoor :)

Bovenaan Onderaan