Hoe je moet coderen is zat van terug te vinden op het wwwMooie lijst met mogelijkheden!~
Nu heb ik zelf ook de originele VCDS. Is er ook een lijst of overzicht van de exacte aanpassingen die je binnen VCDS kunt uitvoeren?
En het start/stop systeem kun je bij een S3 dus ook met VCDS uit krijgen?
Dan wordt het nu toch echt tijd om een afspraak te gaan maken.Het is vanaf nu mogelijk om de achterklep van de S3 om te coderen zodat deze ook gesloten kan worden met de knop bij de versnellingspook. Dus voor de liefhebbers. In de bijlage de nieuwe lijst
En alleen middels VCP mogelijk de achterklep. Top werk weer van Matti van VCPHet is vanaf nu mogelijk om de achterklep van de S3 om te coderen zodat deze ook gesloten kan worden met de knop bij de versnellingspook. Dus voor de liefhebbers. In de bijlage de nieuwe lijst
Dakraam weer op comfort opening en comfort closing zetten en blijven bedienen als de deuren open gaan lukt ook weer met VCP
Ook weer mogelijk met VCP blijven bedienen als auto afgesloten wordthet zou fijn zijn als het ook blijft gaan als de deur gesloten wordt... daar al weer meer nieuws over?
Dan zou @Antera dat ook weer moeten kunnen aanpassen???Ook weer mogelijk met VCP blijven bedienen als auto afgesloten wordt
Ook niet als je het contact uitzet?maar ze gaan vervolgens niet meer uit tot ik de auto opnieuw start
contact uit zetten = auto stil... daarna willen verder gaan = auto weer starten. Dus ja, als ik het contact uit zet wel.Ook niet als je het contact uitzet?
Ik vind het eerlijk gezegd wel prettig, veilig en logisch om de knop in te moeten blijven drukken. Zo werken andere onderdelen toch ook ?Kunnen zeker @RefleCs
Heb afgelopen weekend al een S3 met klep kunnen doen
Wel moet de knop in de auto ingedrukt worden gehouden
Daar werkt VCP nog aan om dat ook met een kleine druk op de toets te laten werken
Kunnen zeker @RefleCs
Heb afgelopen weekend al een S3 met klep kunnen doen
Wel moet de knop in de auto ingedrukt worden gehouden
Daar werkt VCP nog aan om dat ook met een kleine druk op de toets te laten werken
Dak en ramen heb ik zowel op een S3 als een 2017 MJ Passant kunnen instellen
Helaas aankomende periode nog geen tijd om dit weer voor het forum te doen
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk