VCDS mogelijkheden

Renkie

Forumguru
Mooie lijst met mogelijkheden!~
Nu heb ik zelf ook de originele VCDS. Is er ook een lijst of overzicht van de exacte aanpassingen die je binnen VCDS kunt uitvoeren?

En het start/stop systeem kun je bij een S3 dus ook met VCDS uit krijgen?

ertromp

Forumguru
Mooie lijst met mogelijkheden!~
Nu heb ik zelf ook de originele VCDS. Is er ook een lijst of overzicht van de exacte aanpassingen die je binnen VCDS kunt uitvoeren?

En het start/stop systeem kun je bij een S3 dus ook met VCDS uit krijgen?
Hoe je moet coderen is zat van terug te vinden op het www
Start stop is ook op S3 uit te schakelen

Laatst bewerkt:

B.Stuurder

Forumguru
@Antera Misschien is het een idee om nieuwe opties in de lijst steeds te arceren, zodat snel tov de oude lijst de nieuwe mogelijkheden te zien zijn?

PBrust

Nieuw lid
Het is vanaf nu mogelijk om de achterklep van de S3 om te coderen zodat deze ook gesloten kan worden met de knop bij de versnellingspook. Dus voor de liefhebbers. In de bijlage de nieuwe lijst
Dan wordt het nu toch echt tijd om een afspraak te gaan maken.

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Het is vanaf nu mogelijk om de achterklep van de S3 om te coderen zodat deze ook gesloten kan worden met de knop bij de versnellingspook. Dus voor de liefhebbers. In de bijlage de nieuwe lijst
En alleen middels VCP mogelijk de achterklep. Top werk weer van Matti van VCP :thumbsup:

BadBert

Forumguru
Ook weer mogelijk met VCP blijven bedienen als auto afgesloten wordt
Dan zou @Antera dat ook weer moeten kunnen aanpassen??? :)

Dat zou mooi zijn :D

kan hij gelijk snelweglicht terug uitzetten (fijn dat lampen boven 145km/h aan gaan.... maar ze gaan vervolgens niet meer uit tot ik de auto opnieuw start)

BadBert

Forumguru
Ook niet als je het contact uitzet? :pieker:
contact uit zetten = auto stil... daarna willen verder gaan = auto weer starten. Dus ja, als ik het contact uit zet wel.

als ik het licht uit zet en weer aan zet (van auto af naar uit, en weer op auto) gaan ze ook gelijk weer aan.

wel jammer, maar och, voegt niet heel veel toe ;)

BadBert

Forumguru
@RefleCs mja, ik dacht dat de lichten ook weer vrij vlot uit zouden gaan als je onder die snelheid zou komen, maar helaas is dat niet.

DUs als @Antera de aanpassing ook kan doen dat mijn dak blijft bewegen als ik de deur dicht gooi (na op de sluit knop gedrukt te hebben, sleutel uit het contact en dan dus de auto uit), dan laat ik ook die snelweglichten weer uit zetten iig ;)

Moet het nieuwe lijstje ook maar weer even bekijken, misschien staat er nog wat leuks tussen.

RefleCs

Forumguru
Dat van het dak en de achterklep zou ik ook graag aan laten passen. @ertromp heb jij inmiddels al weer wat meer tijd en zo ja kan jij dat ook?

Zou me aardig wat tijd en kilometers schelen t.o.v. Breda.

ertromp

Forumguru
Kunnen zeker @RefleCs
Heb afgelopen weekend al een S3 met klep kunnen doen
Wel moet de knop in de auto ingedrukt worden gehouden
Daar werkt VCP nog aan om dat ook met een kleine druk op de toets te laten werken
Dak en ramen heb ik zowel op een S3 als een 2017 MJ Passant kunnen instellen
Helaas aankomende periode nog geen tijd om dit weer voor het forum te doen

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk

MarsMars

Senior Member
Kunnen zeker @RefleCs
Daar werkt VCP nog aan om dat ook met een kleine druk op de toets te laten werken
Ik vind het eerlijk gezegd wel prettig, veilig en logisch om de knop in te moeten blijven drukken. Zo werken andere onderdelen toch ook ?

ertromp

Forumguru
Je kunt bij een O3 zo coderen dat dmv een korte druk op de knop de klep sluit dan hoef je de de knop niet ingedrukt te houden
Dus naar wens programmeerbaar dat is bij de S3 dus nog niet mogelijk
Daar wordt aan gewerkt Door VCP

RefleCs

Forumguru
Kunnen zeker @RefleCs
Dak en ramen heb ik zowel op een S3 als een 2017 MJ Passant kunnen instellen
Helaas aankomende periode nog geen tijd om dit weer voor het forum te doen

Helaas, ik heb er geen haast mee. Ik kijk wel even hoe en wat.

Bovenaan Onderaan