Octavia VRS Black
Forumguru
Nee heb ik ook niet, dat is volgens mij een andere met deze extra feature.
Na, als het goed is wordt de mijne 2 januari geleverd, ik zit bovenop de datum. Auto staat al in Leusden bij PON.
Nu zit met een puntje. Ik heb 18 inch standaard op de auto, ik heb winterbanden in het leasecontract, nu krijg ik de volgende opties:
1. Winterbanden monteren op std. 18 inch velgen
2. Directset 17 inch lichtmetaal aanschaffen (tot een max. waarde)
3. Monteren op staal (i.m.o not done).
Wat zouden jullie doen? De velgen die ik kan kiezen zijn niet heel spannend op 1 na, de Oxxo Vapor. Dit vind ik nog wel wat. Ik kan alleen geen plaatje vinden hoe het staat op de Octavia (wel met 19 inch, maar dat is iets als appels en peren).
Yess.
Zojuist mijn nieuwe Octavia III Combi 1.8 TSI DSG besteld. Levering (als het goed is) begin januari 2017.
Zie onderstaande samenstelling:
Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Greentech Style Business DSG 5d Stationwagen met onderstaande opties:
- Candy White
- Alcantara/lederen bekleding Zwart
- Plus pakket Style Business
- DAB+
- Achteruit-rij camera
- Afneembare trekhaak
- 48 maanden garantie
- Luxe afleverpakket
Alleen als je op wintersport wilt en sneeuwkettingen wilt gebruiken, dan kun je beter naar 17" kijken, want kettingen voor 18" zijn duur en lastig in gebruik.
Dat laatste is een puntje wat mee speelt, maar niet van groot belang. Mijn idee is hoe vaak rij je met sneeuwkettingen? De afgelopen jaren wel aangeschaft, maar zit nog nieuw in verpakking.
Als je naar Oostenrijk gaat dan zou ik het risico niet nemen, alhoewel ook voor 18" gewoon wel kettingen te krijgen zijn tegenwoordig. Ik rij nooit met sneeuwkettingen, ik doe niet meer aan wintersport sinds ik een ongeluk heb gehad en mijn knie niet meer in is voor skiën, helaas.