Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Die van mij is ook connected. Dat werkt allemaal prima. Maar in de handleiding zit er een gleuf in de midden van het apparaat in het handschoenenkasrje tussen de 2 sd kaarten in waar een simkaartje in past. Deze zit er bij mij niet op in de nieuwe geleverde auto die WEL connected is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

jongetje

Forumguru
BIj mij kan er ook geen simkaartje in volgens mij. Dat is voor de columbus, net als de DVD speler, dat is nu een afdekplaatje (helaas, lijkt me toch minimale kosten om die er gewoon in te bouwen).
 

DoubleJ

Senior Member
Bij mij ook, volgens mij was het wel een optie, kan alleen even niet terug vinden welke optie, als ik het weer weet laat ik het wel weten, dacht dat er bij mij ook een simkaart slot in zat maar helaas niet dus.
 

portefam

Actief lid
Yess.
Zojuist mijn nieuwe Octavia III Combi 1.8 TSI DSG besteld. Levering (als het goed is) begin januari 2017.
Zie onderstaande samenstelling:

Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Greentech Style Business DSG 5d Stationwagen met onderstaande opties:
  • Candy White
  • Alcantara/lederen bekleding Zwart
  • Plus pakket Style Business
  • DAB+
  • Achteruit-rij camera
  • Afneembare trekhaak
  • 48 maanden garantie
  • Luxe afleverpakket
 
gefeliciteerd, dat wordt wachten. heb je geen Xenon besteld... ik kan niet in je portemonnee kijken maar dat staat hem net wat beter en rijdt ook plezierig.
 

Dixon

Actief lid
Na, als het goed is wordt de mijne 2 januari geleverd, ik zit bovenop de datum. Auto staat al in Leusden bij PON.
Nu zit met een puntje. Ik heb 18 inch standaard op de auto, ik heb winterbanden in het leasecontract, nu krijg ik de volgende opties:
1. Winterbanden monteren op std. 18 inch velgen
2. Directset 17 inch lichtmetaal aanschaffen (tot een max. waarde)
3. Monteren op staal (i.m.o not done).

Wat zouden jullie doen? De velgen die ik kan kiezen zijn niet heel spannend op 1 na, de Oxxo Vapor. Dit vind ik nog wel wat. Ik kan alleen geen plaatje vinden hoe het staat op de Octavia (wel met 19 inch, maar dat is iets als appels en peren).
 

B.Stuurder

Forumguru
Na, als het goed is wordt de mijne 2 januari geleverd, ik zit bovenop de datum. Auto staat al in Leusden bij PON.
Nu zit met een puntje. Ik heb 18 inch standaard op de auto, ik heb winterbanden in het leasecontract, nu krijg ik de volgende opties:
1. Winterbanden monteren op std. 18 inch velgen
2. Directset 17 inch lichtmetaal aanschaffen (tot een max. waarde)
3. Monteren op staal (i.m.o not done).

Wat zouden jullie doen? De velgen die ik kan kiezen zijn niet heel spannend op 1 na, de Oxxo Vapor. Dit vind ik nog wel wat. Ik kan alleen geen plaatje vinden hoe het staat op de Octavia (wel met 19 inch, maar dat is iets als appels en peren).

Gewoon de winterbanden op de 18" monteren. Doe ik al jaren, alleen de banden wisselen. Als ze de velg beschadigen, krijg je een nieuwe. Wel even je velgen na lopen als ze je banden hebben gewisseld.
Ik laat op mijn O3 gewoon 19" winterbanden monteren.
Alleen als je op wintersport wilt en sneeuwkettingen wilt gebruiken, dan kun je beter naar 17" kijken, want kettingen voor 18" zijn duur en lastig in gebruik.
 

B.Stuurder

Forumguru
Yess.
Zojuist mijn nieuwe Octavia III Combi 1.8 TSI DSG besteld. Levering (als het goed is) begin januari 2017.
Zie onderstaande samenstelling:

Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Greentech Style Business DSG 5d Stationwagen met onderstaande opties:
  • Candy White
  • Alcantara/lederen bekleding Zwart
  • Plus pakket Style Business
  • DAB+
  • Achteruit-rij camera
  • Afneembare trekhaak
  • 48 maanden garantie
  • Luxe afleverpakket

Hoera! Eindelijk iemand anders met een 1.8 TSI.

Wat is een luxe afleverpakket?
 

portefam

Actief lid
Ik heb (van mijn huidige Octavia) de stalen zwarte velgen zonder wieldoppen. 16 inch met winterbanden. Bevalt al twee jaar prima. Geef het toe, is niet zo'n geweldig gezicht. Maar ik heb mijn auto privé. Helaas geen lease mogelijkheid.
 

Dixon

Actief lid
Alleen als je op wintersport wilt en sneeuwkettingen wilt gebruiken, dan kun je beter naar 17" kijken, want kettingen voor 18" zijn duur en lastig in gebruik.

Dat laatste is een puntje wat mee speelt, maar niet van groot belang. Mijn idee is hoe vaak rij je met sneeuwkettingen? De afgelopen jaren wel aangeschaft, maar zit nog nieuw in verpakking.
 

B.Stuurder

Forumguru
Dat laatste is een puntje wat mee speelt, maar niet van groot belang. Mijn idee is hoe vaak rij je met sneeuwkettingen? De afgelopen jaren wel aangeschaft, maar zit nog nieuw in verpakking.

Als je naar Oostenrijk gaat dan zou ik het risico niet nemen, alhoewel ook voor 18" gewoon wel kettingen te krijgen zijn tegenwoordig. Ik rij nooit met sneeuwkettingen, ik doe niet meer aan wintersport sinds ik een ongeluk heb gehad en mijn knie niet meer in is voor skiën, helaas.
 

portefam

Actief lid
@B.Stuurder. Ik heb de auto nog niet.. Wordt in 2017 geleverd.
Luxe pakket is met o.a. luxe kentekenplaten, velours matten en meer van dat soort rifraf.
Maar je hebt gelijk, ik kwam niet veel 1.8 TSI' ers tegen op de diverse fora.
 

Dixon

Actief lid
Als je naar Oostenrijk gaat dan zou ik het risico niet nemen, alhoewel ook voor 18" gewoon wel kettingen te krijgen zijn tegenwoordig. Ik rij nooit met sneeuwkettingen, ik doe niet meer aan wintersport sinds ik een ongeluk heb gehad en mijn knie niet meer in is voor skiën, helaas.

Aaaiii balen....
Ik ga is even speurtocht voor sneeuwkettingen
 
Bovenaan Onderaan