Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

t.huijbers

Nieuw lid
Mijn O3 FL is volgens de dealer ook onderweg:

"Naar aanleiding van de bestelling van uw Octavia Combi willen wij u hierbij doorgeven dat de auto zal naar verwachting in week 11 bij ons zal binnen komen"
 
Ik ben ook wel benieuwd naar de myskoda app. Ben bang dat deze alleen voor Belgie beschikbaar is.

Als iemand weet wanneer de eerste 1.4 DSG'tjes van de band rollen, dan heb ik al weer een indicatie......
 

Joh@n

Forumguru
Ik ben ook wel benieuwd naar de myskoda app. Ben bang dat deze alleen voor Belgie beschikbaar is.

Als iemand weet wanneer de eerste 1.4 DSG'tjes van de band rollen, dan heb ik al weer een indicatie......
De dealer kan die indicatie toch geven obv de besteldatum? Bij mij werd er gewoon een lijst bij gepakt met verwachte week van levering. Nog maar een kleine 2 maanden :yeehaa:
 

bramus1977

Actief lid
Ik ben ook wel benieuwd naar de myskoda app. Ben bang dat deze alleen voor Belgie beschikbaar is.

Als iemand weet wanneer de eerste 1.4 DSG'tjes van de band rollen, dan heb ik al weer een indicatie......
@Blauwe Octa volgens de dealer in Amsterdam Zuid Oost wordt mijn 1.4 DSG deze week/vorige week in productie genomen.............dit zou betekenen week 11/12 leveren :dankje:
 
Bedankt bramus1977 !!

Joh@n, mijn dealer is een Audi dealer aan de andere kant van het land. Dat heeft Athlon zo geregeld onder de noemer "centrale inkoop". Geen idee of ik daar een zinnig antwoord kan verwachten

Ik weet ook niet of de auto eerst nog opgeslagen zal worden tot het oude contract afgelopen is. Ik kan me voorstellen dat ze er van af willen want de Megane pleurt zowat van ellende uit elkaar.
 

B.Stuurder

Forumguru
Bedankt bramus1977 !!

Joh@n, mijn dealer is een Audi dealer aan de andere kant van het land. Dat heeft Athlon zo geregeld onder de noemer "centrale inkoop". Geen idee of ik daar een zinnig antwoord kan verwachten

Ik weet ook niet of de auto eerst nog opgeslagen zal worden tot het oude contract afgelopen is. Ik kan me voorstellen dat ze er van af willen want de Megane pleurt zowat van ellende uit elkaar.
Ga nooit bij Athlon in Rotterdam reparaties laten doen, bij mijn Megane hebben ze eens de verkeerde remblokken gemonteerd. Lekker veilig!
 
Vermogen, trekkracht!!! Veel meer vermogen op de snelweg. Helemaal in combinatie met de DSG. Ik heb de 1.4 en het is echt een fijne motor. Alleen helaas geen DSG
 

JBee

Lid
DAAR IS 'M of toch bijna.
Volgens "MYSKODA" (vandaag gechekt) geschatte levering 7/3/2017. En ze hebben nog niet gebeld. Maar we blijven geduldig :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: en
:cool::cool::cool::cool::cool:, heel :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:.
En tenslotte :tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek::tegek:.
't Moest er even uit. :D

HIJ IS ER !!!:cheer:
Officieel, papieren via mail ontvangen en met "speed" naar de verzekeringsagent.
Ingeschreven voor 14u, dus morgen de platen binnen en dan auto oppikken.:yeah:
Als de DIV haar werk doet, kunnen we morgen terug genieten van meer comfort en ruimte.
Heb tussentijds zolang met een Fabia 1.2TDI rondgereden, dat ik waarschijnlijk een GPS nodig ga hebben om
binnenin alles terug te vinden. En een eitje op het gaspedaal, om de auto/mij in te tomen tijdens het rijden.
Geleverd 2 dagen vóór de vooropgestelde tijd. Yeah:rockon:
Eerst volgende, change avatar.
 
Bovenaan Onderaan