Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

dirkie996

Forumguru
Ik denk dat de hele vag groep zal verder werken met verschillende vermogensversies van de nieuwe 1.5 Tsi, die zowel de 1.4 als de1.8 zal vervangen?
De Octavia III FL is nu te bestellen met de 1.4 tsi, maar eind dit jaar zal die waarschinlijk vervangen worden door de 1.5 tsi? Ja, Skoda moet z'n beurt afwachten ( na de VW Golf 1.5 tsi).
Stom toch, om in het eerste jaar van 'n nieuw model ( of facelift) al motorisaties te gaan wijzigen.
 

B.Stuurder

Forumguru
Gaan ze met een 1.5 dan de 1.8 willen vervangen? Lijkt me niet. Meer dat de 1.4 vervangen wordt, maar waarom nu weer meer inhoud?
 

bramus1977

Actief lid
En dan eindelijk goed nieuws............de dealer vandaag gesproken en mijn auto kan volgende week woensdag eventueel geleverd worden :D!!!
De Eibach verlagingsveren staan ondertussen gewoon weer in de accessoire lijst van het "oude" model Octavia, dus meteen aangedrongen dat deze er ook onder moeten komen. Dit wordt nu vanuit de dealer uitgezocht of dit kan (of zo ook daadwerkelijk geleverd kunnen worden :banghead:) en ook bij de LM wordt nu nagegaan of deze alsnog in de order kunnen worden meegenomen.
Wordt vervolgd........
Datum is gezet op 27 maart :yeehaa:!!! Eibach veren misschien door een andere dealer (Gouda), dan kan het nog door de LM betaald worden. Moet sowieso naar Antera voor de needle swipe etc, afhankelijk hoe het nu gaat komen daar ook de Eibachs bij.
 

B.Stuurder

Forumguru
Datum is gezet op 27 maart :yeehaa:!!! Eibach veren misschien door een andere dealer (Gouda), dan kan het nog door de LM betaald worden. Moet sowieso naar Antera voor de needle swipe etc, afhankelijk hoe het nu gaat komen daar ook de Eibachs bij.
Als het Needle sweep is, dan kan de dealer in Gouda dat meteen meenemen met de Eibach weet ik uit betrouwbare bron. ;) Jammer dat je niet de hele auto daar laat leveren, LED waar nog halogeen zit zet hij er ook in voor je.
 
Hallo, ik heb een leasing Octavia Combi Style 1.4 Gtec DSG besteld op 07/02/2017 en heb als leverdatum 14/7/2017 gekregen.
Dit lijkt me toch er lang niet ?
Nu heb ik nog een vraagje ik heb de adaptive cruise controle met voetgangers herkenning als optie genomen, hoe werkt dit juist ?
Werkt dit met een camera in de bumper ? En zo ja zou ik dan hier via vcds de optie kunnen laten activeren dat hij de verkeersborden leest ? Of is dit een ander type camera ?
 

B.Stuurder

Forumguru
Hallo, ik heb een leasing Octavia Combi Style 1.4 Gtec DSG besteld op 07/02/2017 en heb als leverdatum 14/7/2017 gekregen.
Dit lijkt me toch er lang niet ?
Nu heb ik nog een vraagje ik heb de adaptive cruise controle met voetgangers herkenning als optie genomen, hoe werkt dit juist ?
Werkt dit met een camera in de bumper ? En zo ja zou ik dan hier via vcds de optie kunnen laten activeren dat hij de verkeersborden leest ? Of is dit een ander type camera ?
De adaptive cruisecontrol werkt met een radarunit in je grille, verkeersbordherkenning met een camera achter de voorruit, deze wordt ook gebruikt voor lane assist.
Maar sprekende uit ervaring met een full option O3, de verkeersbordherkenning is zeer teleurstellend. Ik zou hem niet weer bestellen, nu kwam dit met de lane assist dacht ik, maar hij herkent meer niet dan wel.......
 
Bovenaan Onderaan