Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Hallo, bedankt voor het antwoord. Ik heb de optie niet genomen omdat ik dan over mijn budget ging van de leasing.
Maar als ik ze kan laten activeren achteraf zie ik niet in waarom ik het niet zou doen.
Leest hij echt zoveel borden niet ? Dat is echt wel jammer dan.
 

B.Stuurder

Forumguru
Als je lane assist hebt, kun je het laten activeren, maar inderdaad leest hij veel niet en soms ook verkeerd, wat een dure grap kan worden als je er op vertrouwt.
 
Mooie wagen hoor!

Hoeveel weken heb je er uiteindelijk op moeten wachten? Ben eigenlijk wel nieuwe wanneer de productie van de facelift is gestart. Iemand een idee?
 
Mooie wagen hoor!

Hoeveel weken heb je er uiteindelijk op moeten wachten? Ben eigenlijk wel nieuwe wanneer de productie van de facelift is gestart. Iemand een idee?

Bestelling gedaan op 20 januari door LM.
Aflevering op 17 maart, toen was de auto al even in NL. Dus ik verwacht dat de fabricage van deze auto ergens begin maart is geweest.

Ik heb nog geen andere FL op de weg gezien, en de eerste FL stond eind februari, begin maart bij de dealers....
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik pruttel nu een aantal uur (+/- 200 km) rond in de 03 fl en heb de verkeersbord herkenning nog niet op een fout kunnen betrappen. Vind het eigenlijk wel een waardevolle aanvulling..
Dan hebben ze iets verbeterd zeker? Ik ben niet de enige met klachten getuige een topic op het forum hier. Hij geeft alleen snelheid weer en vaak nog van de navi ook, pas 1 keer een inhaalverbodsbord gezien, maar ik had ook wel voorrangsborden e.d verwacht.
Wat geeft hij bij jou weer?
 

t.huijbers

Nieuw lid
Dan hebben ze iets verbeterd zeker? Ik ben niet de enige met klachten getuige een topic op het forum hier. Hij geeft alleen snelheid weer en vaak nog van de navi ook, pas 1 keer een inhaalverbodsbord gezien, maar ik had ook wel voorrangsborden e.d verwacht.
Wat geeft hij bij jou weer?
Iig snelheid en inhaalverbod borden, worden gestaffeld getoond.
 
Mooie wagen! Kleur is in ieder geval goed :D
Alleen het lijkt wel of ie ergens van geschrokken is, zo hoog staat ie op z'n poten. Lijkt haast wel meer te zijn dan bij het oude model.

Hij heeft hulpveren van Mad, denk dat ie daar een tandje hoger door staat.
Bij mijn O2FL Greenline had ik bij elke drempel de trekhaak te pakken, dus ik vind dit wel prettig....
 
Ben ook even bij de Dealer naar de nieuwe O3 FL gaan kijken.

Het was "maar" een Ambition BNS uivoering, maar helemaal fantastich mooi hoor. Echt beter dan op de foto en in de film. Stoel zit ook echt goed. Ook die witte ringen in de wijzerplaten, helemaal top!

Dat hij hoog op de pootjes staat daar hebben we het maar niet over.

En het belangrijkste:als je het klepje van de phone box half dicht doet dan krijg je een mooie standaard voor je telefoon. Zodoende kan ik tijdens het rijden straks mooi de Smiley van flitsmeister zien. Simply Clever.
 
Nee, dan laad hij niet op.

Maar je moet de stekker er toch in steken om carplay te gebruiken. Dus dat draadloos opladen is nogal een wassen neus.

Als je een Iphone hebt tenminste, hoe het met andere telefoons gaat weet ik niet.
 
Bovenaan Onderaan