Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

dirkie996

Forumguru
En
Nee, dan laad hij niet op.

Maar je moet de stekker er toch in steken om carplay te gebruiken. Dus dat draadloos opladen is nogal een wassen neus.

Als je een Iphone hebt tenminste, hoe het met andere telefoons gaat weet ik niet.
En blijkbaar mag uw I-phone dan niet in om het even welk hoesje steken, of het werkt ook al niet. Dit is hier in België 'n nogal kostelijke optie ( paketten), dat ik dit maar laten vallen heb.
 

bramus1977

Actief lid
As maandag FL Octavia Combi 1.4 DSG Style Business ophalen in Amsterdam. Woensdag ochtend naar Tilburg om de Eibachs eronder te laten zetten (via LM bij de Skoda dealer aldaar), daarna langs @Antera voor de VCDS :yeehaa:
Na lang zeuren en puzzelen toch de Eibachs eronder en zoals het zou moeten zijn allemaal......
 

B.Stuurder

Forumguru
As maandag FL Octavia Combi 1.4 DSG Style Business ophalen in Amsterdam. Woensdag ochtend naar Tilburg om de Eibachs eronder te laten zetten (via LM bij de Skoda dealer aldaar), daarna langs @Antera voor de VCDS :yeehaa:
Na lang zeuren en puzzelen toch de Eibachs eronder en zoals het zou moeten zijn allemaal......
Gefeliciteerd! Niemand zei dat het makkelijk zou zijn, bij mij heeft het ook wat moeite gekost.
 

Antera

Donateur
As maandag FL Octavia Combi 1.4 DSG Style Business ophalen in Amsterdam. Woensdag ochtend naar Tilburg om de Eibachs eronder te laten zetten (via LM bij de Skoda dealer aldaar), daarna langs @Antera voor de VCDS :yeehaa:
Na lang zeuren en puzzelen toch de Eibachs eronder en zoals het zou moeten zijn allemaal......


Doe ze de groeten in tilburg daar kennen ze me wel :-) en tot woensdag
 
Als je een Iphone hebt tenminste, hoe het met andere telefoons gaat weet ik niet.


Whaahaa, niet lachen, ik heb vrijwillig een Windows 10 Phone :-). Geen Android Auto of Apple Car Play dingus. Maar wel standaard wireless charging :-). Ik mag al blij zijn dat de bluetooth zonder problemen werkt :D.
 

redfoxert

Senior Member
As maandag FL Octavia Combi 1.4 DSG Style Business ophalen in Amsterdam. Woensdag ochtend naar Tilburg om de Eibachs eronder te laten zetten (via LM bij de Skoda dealer aldaar), daarna langs @Antera voor de VCDS :yeehaa:
Na lang zeuren en puzzelen toch de Eibachs eronder en zoals het zou moeten zijn allemaal......

Welke aanpassingen ga je laten doen in VCDS? Ik krijg over een maandje of wat mijn nieuwe O3 en ik zie door de bomen het bos niet meer van wat er allemaal mogelijk is :)

Een paar dingen die ik wel al weet:

Comfort Turn Signals op 5 ipv 3
Vrijschakelen videoplayback Columbus 9.2" tijdens rijden (voor de kids, uiteraard niet voor mezelf)
Needle Sweep
Rainclosing
Drogen van remschijven (momenteel piepen mijn remmen van mijn O2 elke ochtend als het een beetje vochtig is ...)
Spiegels inklappen door kort ipv lang op het sluiten knopje te drukken van de sleutel

Zou de dealer dit niet allemaal kunnen doen? Doen ze het sowieso niet? Videoplayback vrijschakelen kan ik me voorstellen maar de rest?
 

bramus1977

Actief lid
Welke aanpassingen ga je laten doen in VCDS? Ik krijg over een maandje of wat mijn nieuwe O3 en ik zie door de bomen het bos niet meer van wat er allemaal mogelijk is :)

Een paar dingen die ik wel al weet:

Comfort Turn Signals op 5 ipv 3
Vrijschakelen videoplayback Columbus 9.2" tijdens rijden (voor de kids, uiteraard niet voor mezelf)
Needle Sweep
Rainclosing
Drogen van remschijven (momenteel piepen mijn remmen van mijn O2 elke ochtend als het een beetje vochtig is ...)
Spiegels inklappen door kort ipv lang op het sluiten knopje te drukken van de sleutel

Zou de dealer dit niet allemaal kunnen doen? Doen ze het sowieso niet? Videoplayback vrijschakelen kan ik me voorstellen maar de rest?
Ik heb al een lijstje wat best overeen komt met wat jij hier boven schrijft. Lane assist zit er nog bij, dagrijverlichting incl achterlichten, comfort turn naar 4 ipv 3 (op aanraden van Antera), gasrespons aanpassen, stuurbekrachtiging evt directer maken, verkeersbord herkennin, rechterspiegel kantelen bij achteruit. Als we dit gaan doen en Antera heeft nog goede tips/ideeen, sta ik daar natuurlijk ook voor open. Laat zeker weten wat er uiteindelijk allemaal gedaan is!
 

Antera

Donateur
@redfoxert de dealer kan dit idd niet over het algemeen daarom komen de mensen met VCDS dan om de hoek kijken.

ik heb de lijst en daarmee kan je dan zelf kijken wat je wilt of niet te vinden in het VCDS topic of via whatsapp
 

bramus1977

Actief lid
En dan eindelijk, na lang wachten.....
Deze week maak wordt de bolide helemaal afgemaakt met Eibachs (lijkt wel een 4x4 nu :shutup:) en VCDS aanpassingen.
 

Bijlagen

  • IMG_1573.JPG
    IMG_1573.JPG
    158,9 KB · Weergaven: 405
  • IMG_1574.JPG
    IMG_1574.JPG
    138,9 KB · Weergaven: 392
  • IMG_1586.JPG
    IMG_1586.JPG
    85,9 KB · Weergaven: 383
  • IMG_1580.JPG
    IMG_1580.JPG
    97,2 KB · Weergaven: 409
  • IMG_1585.JPG
    IMG_1585.JPG
    84,2 KB · Weergaven: 389
  • IMG_1575.JPG
    IMG_1575.JPG
    110,1 KB · Weergaven: 378
  • IMG_1578.JPG
    IMG_1578.JPG
    86,3 KB · Weergaven: 321
Nu is het genoeg! Ik ben het wachten nu echt zat, en zie ik elke keer blije berichten van mensen die hun bolide al in ontvangst hebben mogen nemen, bah.:mad::shutup:

Om de lol voor jou niet te verpesten bramus1977, toch gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, geniet er van.
 

Joh@n

Forumguru
@bramus1977 mooie auto hoor! Die van mij is redelijk hetzelfde zo te zien, ook elektrisch verstelbare stoelen en alcantara/leer maar dan in het zilver. Veel plezier er mee en ben benieuwd naar je vcds aanpassingen!
 

dirkie996

Forumguru
Nu is het genoeg! Ik ben het wachten nu echt zat, en zie ik elke keer blije berichten van mensen die hun bolide al in ontvangst hebben mogen nemen, bah.:mad::shutup:

Om de lol voor jou niet te verpesten bramus1977, toch gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, geniet er van.
Wachten duurt altijd te lang:(. Wanneer heb jij besteld en wanneer wordt ie geleverd?
Ik heb half maart besteld en moet wachten tot eind juli'17. Zolang de levering niet uitgesteld wordt, ben ik al tevreden, maar vroeger mag natuurlijk altijd:D.
 

Dulac

Nieuw lid
@bramus1977 Hele mooie auto! de mijne gaat ongeveer hetzelfde worden maar dan in het zwart alleen mag ik nog een maandje wachten.
Daarover gesproken heb ik een vraag aan je.

Volgens de prijslijst zitten er op de Style Business standaard full LED koplampen, echter schijnen :D deze zonder AFS functionaliteit te zijn.
LED Koplampen met AFS zouden alleen mogelijk zijn op een Ambition BL met licht pakket optie aangevinkt...:banghead:

Zou jij misschien willen bevestigen of er wel of geen AFS op de Style Business zit?
 
Bovenaan Onderaan