Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

hurmpie

Actief lid
@bramus1977 zou je nog wat foto's kunnen delen met ons. Mijne staat precies zo in bestelling maar dan in het zwart. Kan ik nog even naar de foto's vergapen Ik ben benieuwd welke VCDS wijzigingen je hebt doorgevoerd.
 

bramus1977

Actief lid
@bramus1977 zou je nog wat foto's kunnen delen met ons. Mijne staat precies zo in bestelling maar dan in het zwart. Kan ik nog even naar de foto's vergapen Ik ben benieuwd welke VCDS wijzigingen je hebt doorgevoerd.
VCDS wijzingen:
  • regenstop -> dak ramen gaan dicht als t regent
  • comfort knipperen naar 4 keer
  • DVD vrijgewaard
  • de streepjes in de LED bij dagrijverlichting ook aan (dank @Antera !!)
  • achterlichten aan bij dagrijverlichting
  • aantal liters tot tanken
  • AM verwijderd
  • op automatisch airco lichtjes van hoe hard deze blaast
  • dak gaat helemaal open bij comfort openen
  • needle sweep
dat was het volgens mij. Voor de rest zaten er al heel veel dingen op de Style Business, andere dingen konden juist weer niet gedaan worden.
Nog even wat lekker maak foto`s dan.....
 

Bijlagen

  • IMG_1601.JPG
    IMG_1601.JPG
    135,5 KB · Weergaven: 312
  • IMG_1602.JPG
    IMG_1602.JPG
    118,5 KB · Weergaven: 316
  • IMG_1603.JPG
    IMG_1603.JPG
    135,1 KB · Weergaven: 305
  • IMG_1604.JPG
    IMG_1604.JPG
    134,2 KB · Weergaven: 274

B.Stuurder

Forumguru
Inrijden.......niets over gehoord van de dealer in Amsterdam, wel nog naar gevraagd. Was niet nodig volgens hem. Mijn auto is lease; denk dat hier ook anders mee omgesprongen wordt in tegenstelling tot prive. Acceleratie verraste me echt, in positieve zin. In combinatie met de DSG (vaak in Sport stand) een zeer fijne motor met regelmatig een goede duw in de rug :D.
Heb de 205 kunnen aantikken , maar zou nog iets meer in moeten zitten.

Vandaag naar Noordhoek in Tilburg geweest voor de Eibachs. Wat een top service!!!Verschil is zeker merkbaar en drempels zijn geen enkel probleem (hier zat een beetje m`n twijfel). Aanrader, 100%! Zoals ze bij Noordhoek zeiden: zo is t helemaal af, zo moet ie zijn :).
Hierna bij @Antera langs geweest voor de VCDS aanpassingen. Top dag!!
Ook bij mij zei de dealer dat inrijden niet nodig is, maar ik heb het toch maar gedaan. Het idee van de zuigerveren in een cilinderwand waarop ze niet zijn ingesleten bij 6500 toeren geeft wat onrust bij mij. Leasewagen of niet.

Overigens rijd ik nu nog rustig totdat de olie op 80 - 90 graden is, voordat ik echt gas geef. Maar ik heb wel iets meer geweld dan bij jou denk ik, bij vol gas.
 

dirkie996

Forumguru
@bramus1977 : de streepjes in de LED bij dagrijverlichting ook aan, wat bedoel je daarmee? Zijn dit de de streepjes( ribbels) die van de LED dagrijverlichting naar de LED koplampen lopen? Zit er in die streepjes verlichting? Ik dacht dat die gewoon lichtgeleidend waren?
Kan je dit eventueel via 'n foto eens verduidelijken aub?
 

Joh@n

Forumguru
Dat ziet er zo uit, @Antera heeft het ook op de Facebook site staan van Lowering zag ik laatst. Ik wil het ook wel hebben :)


16992117_1353756664694658_4407635661581045188_o.jpg


Links met, rechts zonder:

17017102_1353756681361323_4465345236472370907_o.jpg
 

dirkie996

Forumguru
Bij de dealer in de showroom ( in België) stond een Style versie, en daar brandden die streepjes mee met de LED dagrijverlichting. Zou dit in B anders zijn of branden die streepjes mee als er dimlichten branden? Misschien zette de verkoper de lichtschakelaar op dimlicht, terwijl het contact niet aan lag, en zo die streepjes oplichtten?
 
Bij de dealer in de showroom ( in België) stond een Style versie, en daar brandden die streepjes mee met de LED dagrijverlichting. Zou dit in B anders zijn of branden die streepjes mee als er dimlichten branden? Misschien zette de verkoper de lichtschakelaar op dimlicht, terwijl het contact niet aan lag, en zo die streepjes oplichtten?
De streepjes branden mee als je de 'standlichten' opzet, dan branden eveneens de led achterlichten mee.
 
Gisteren is mijn Skoda Octavia Elegance Businessline door de LM opgehaald. 3,5 jaar oud, verlaagd door Antera, mijn grote liefde.... Start maandag bij een nieuwe werkgever en mag over 2 maanden een nieuwe wagen bestellen. 3 x raden welke dat gaat worden.... Heb nu een Opel Astra station als voorloopauto gekregen. Prima, maar kan net tippen aan mijn vorige vriend!!! Nog even geduld dus....
 
@ariejan wij hebben een Peugeot 208 als tweede auto, daar vind ik niets mis mee hoor. Heb nu zelf een Volkswagen Polo als voorloper, doe mij toch maar die Peugeot hoor :-).
 
Bovenaan Onderaan