Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Op zich een prima auto hoor die Astra. Heb de Business + uitvoering van alle gemakken voorzien. Inclusief ergo stoel! Maar van buiten.... lelijk! 16 inch stalen velgen, zwarte kleur met die gekke chromen sierstrip die tot helemaal achterin doorloopt #lijkenwagen ;)
 

dirkie996

Forumguru
Die chroomlijst maakt er inderdaad een lijkwagen van:deuk:. Anders vind ik het wel 'n mooie wagen ( tuurlijk niet zo mooi als onze Skoda's :tongue:)
 

B.Stuurder

Forumguru
Heb je er geen vlaggetjes bij om voorop te zetten? :deuk:
Mijn vrouw zeurt altijd dat ze niet wil dat ik een zwarte station neem, omdat ze dat een lijkwagen vindt. Ik ga daar altijd tegenin, want ik vind dat ver gezocht, maar deze foto's ge ik niet laten zien, want dat krijg ik weer: "zie je wel!":stop:
 
Een witte is voor als je geen kleur kan kiezen. Dan blijft hij gewoon in de grondverf staan.:tongue:

Ik had ooit een Opel, en daarom zeg ik: Eens een Opel, nooit meer een Opel. Het is een een "Sloopel".
 

naish

Lid
Ik vind een Astra station ook net een lijkwagen.

Maar vandaag in een Octavia 1.6 dsg gereden. Precies de auto die ik, over 2,5 week krijg afgeleverd. Wat een fijne auto. Navigatie/ media systeem ziet er goed goed uit en werkt makkelijk. En eindelijk een fatsoenlijke carkit. Alleen overweeg ik wel een verlaging set.
Verder valt het front met de dubbele koplampen mij echt niet op en vind ik het wel stoer.
Enfin, nog even wachten..
 

sg1987

Lid
Ik heb er hier in de kempen ook al een zwarte zien staan.
Binnen (hopelijk minder dan) 4 weken heb ik de mijne ook :)
 

redfoxert

Senior Member
Vandaag bericht dat mijn O3FL Style Business komende week (week 15) gebouwd gaat worden! Dan kan ie in week 17 op transport en dan week 18 aflevering. Precies volgens plan, na bestelling eind januari. Kan niet wachten!
 

Joh@n

Forumguru
Vandaag bericht dat mijn O3FL Style Business komende week (week 15) gebouwd gaat worden! Dan kan ie in week 17 op transport en dan week 18 aflevering. Precies volgens plan, na bestelling eind januari. Kan niet wachten!
Heeft je dealer je daarover geinformeerd? Waarschijnlijk loopt die van mij ergens voor/achter die van jou aan, want ik heb ook week 18 levering doorgekregen toen ik er laatst naar vroeg.
 
@redfoxert , Ik denk dat mijn kar in dezelfde batch zit als die van jou. De mijne is ook een 1.4tje. Levertijd was door LM gezet op week 19. Maar krijg nu hoop dat het iets eerder zal zijn.

Ik ga nu nog beter mijn telefoon in de gaten houden.....
 
Bovenaan Onderaan