Voordringer! De dealer vertelde mij vanmorgen per mail dat de auto 3 weken eerder is, maar dat klopt dus niet. Levering aan mij zou week 18 zijn, dat zou betekenen dat ik er nu al in rij... Hij komt waarschijnlijk "pas" over 2 weken bij de dealer, dus week 18 leveren gaat denk ik niet meer lukkenContact met de dealer gehad. Levertijd van week 22 is veranderd naar 19.
Schiet lekker op zo
Frank
Wanneer had je hem besteld dan ? Misschien geeft het ons wat hoop dat die van ons ook eerder komenContact met de dealer gehad. Levertijd van week 22 is veranderd naar 19.
Schiet lekker op zo
Frank
Besteld op 4 maart bij A-PointWanneer had je hem besteld dan ? Misschien geeft het ons wat hoop dat die van ons ook eerder komen
Ik geef het op.Dus week 18 werd week 15, maar nu in week 16 heb je 'm nog niet? D'ont worry, be happy als ie er eindelijk is.@dirkie996 de dealer is zelf even de kluts kwijt denk ik. Begin februari en half maart was het week 18 leveren, nu is het 3 weken eerder geworden (ik blij) maar hij is er pas over 2 weken. Wat klopt er dan niet?
Ik kan jullie mededelen dat het media systeem flac bestanden afspeelt!
Ik heb een Sd kaart vol flac bestanden en dat gaat super!