Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Joh@n

Forumguru
Contact met de dealer gehad. Levertijd van week 22 is veranderd naar 19.
Schiet lekker op zo

Frank
Voordringer! De dealer vertelde mij vanmorgen per mail dat de auto 3 weken eerder is, maar dat klopt dus niet. Levering aan mij zou week 18 zijn, dat zou betekenen dat ik er nu al in rij... Hij komt waarschijnlijk "pas" over 2 weken bij de dealer, dus week 18 leveren gaat denk ik niet meer lukken :(
 

dirkie996

Forumguru
@Joh@n : Hoe kan je er dan al in rijden? Week 18 start toch pas op maandag 01/05/17?
Ik begrijp het. Door al dat verlangen en rekenen, raakt 'n mens 's de kluts kwijt:sterretjes:
 

Joh@n

Forumguru
@dirkie996 de dealer is zelf even de kluts kwijt denk ik. Begin februari en half maart was het week 18 leveren, nu is het 3 weken eerder geworden (ik blij) maar hij is er pas over 2 weken. Wat klopt er dan niet? :tongue:
 
Ik kan niet meer wachten... en volgens LM nog steeds in afwachting van productie.
Bestelling geplaatst op 23/01/2017. I can't wait anymore! :banghead:
 

dirkie996

Forumguru
@dirkie996 de dealer is zelf even de kluts kwijt denk ik. Begin februari en half maart was het week 18 leveren, nu is het 3 weken eerder geworden (ik blij) maar hij is er pas over 2 weken. Wat klopt er dan niet? :tongue:
Ik geef het op.:banghead:Dus week 18 werd week 15, maar nu in week 16 heb je 'm nog niet? D'ont worry, be happy als ie er eindelijk is.
Wees blij dat je geen Kodiak besteld hebt:tegek:. Die moeten meer geduld hebben.
 

Joh@n

Forumguru
@dirkie996 De auto zou oorspronkelijk in week 18 zijn, maar de dealer heeft foutief aangegeven dat hij 3 weken eerder is. Dat moet ook wel, anders had ik er nu dus al in gereden ;)

Ik heb net gehoord dat hij het ergens verkeerd heeft gelezen, week 18 afleveren lijkt nog wel mogelijk dus hopelijk het eerste weekend van mei de Peugeot 308 SW inleveren :yeah:
 
Nu lees ik juist dat je in de Fl met dsg niet de 12v/230v stekkers in de middentunnel zou kunnen bestellen. Dit ivm plaats gebrek. Is dit in de combi wel mogelijk? Hier heeft de dealer me thans helemaal niets van gezegd.
 
Bovenaan Onderaan