Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

naish

Lid
Ja, echt heel goed. Het geluid is gewoon goed en veel instel mogelijkheden.
Ook al de muziek die op het Sd kaartje staat wordt weergeven met album covers. Je kan er doorheen swipen.
 

redfoxert

Senior Member
Ja, echt heel goed. Het geluid is gewoon goed en veel instel mogelijkheden.
Ook al de muziek die op het Sd kaartje staat wordt weergeven met album covers. Je kan er doorheen swipen.

Hoe zit dat precies? Moet er een plaatje van het album in de folder erbij staan of werkt het met een database? (zoiets had ik ergens begrepen).
 

naish

Lid
Hoe zit dat precies? Moet er een plaatje van het album in de folder erbij staan of werkt het met een database? (zoiets had ik ergens begrepen).

Bij mij staat er bij elk album een cover en die wordt getoond. Maar misschien is het ook te koppelen aan een database.
 
Hoe zit dat precies? Moet er een plaatje van het album in de folder erbij staan of werkt het met een database? (zoiets had ik ergens begrepen).

FLAC heeft, net als MP3, de mogelijkheid metadata (titel, artiest, afbeelding) op te slaan - dus dat zou ik sowieso verwachten. Anders evt. 'n 'folder.jpg' of 'cover.jpg' in elke directory.
 

naish

Lid
Het is echt een hele fijne auto. Ik had niet verwacht dat het verschil tussen mijn vorige auto een Megane 1.5 GT Estate zoveel zou uitmaken. Veel meer auto, stiller etc.
Park assist werkt trouwens erg goed.
 

Dulac

Nieuw lid
Ik hoop dat het een vertekening is van de foto, anders zie ik een enorme kras op je motorkap.☹

Volgens mij zie je een vliegtuigstreep.

Jij hebt geen adaptieve cruise control toch? Ik ben nog steeds benieuwd wanneer het ding in de grile glanzend is en wanneer niet..

Dat zit er indd niet op.



En even ter aanvulling voor een aantal mensen die mij niet wilde geloven.
AFS zit raar maar waar niet op een style business. Alleen als optie op de ambition bl leverbaar.
 

vinom

Actief lid
Poh, wat duurt wachten toch lang hé! En al helemaal als je van die mooie foto's voorbij ziet komen.
Alle filmpjes, informatie en dergelijke heb ik al gelezen.
 

vinom

Actief lid
En even ter aanvulling voor een aantal mensen die mij niet wilde geloven.
AFS zit raar maar waar niet op een style business. Alleen als optie op de ambition bl leverbaar.
Bizar eigenlijk. De meest uitgeruste versie en het zit er dan niet eens op, en niet eens te kiezen als optie. Ik heb het nog even gecheckt in de prijslijst van de Octavia en het staat inderdaad dat het niet leverbaar is en optioneel voor de Ambition.
 

Joh@n

Forumguru
@vinom staat het in de prijslijst of is het ook echt zo? Ik kan me niet voorstellen dat ze 2 varianten van de LED verlichting maken, veel te duur.
 

dirkie996

Forumguru
Bizar eigenlijk. De meest uitgeruste versie en het zit er dan niet eens op, en niet eens te kiezen als optie. Ik heb het nog even gecheckt in de prijslijst van de Octavia en het staat inderdaad dat het niet leverbaar is en optioneel voor de Ambition.
En op de RS zou het dan weer standaard moeten zitten, althans, zo staat het toch op de standaarduitrusting in België.
Ben benieuwd of de LED-sfeerverlichting in de deuren erop zal zitten? Ook volgens de standaarduitrusting zou dit moeten zijn.
Tevens ben ik nu iets wijzer geworden over de stoelbekleding van 'n RS. Bij elektrische bediening en met geheugen, was ik verplicht om de optie leder aan te vinken. Omdat ik de prijs hiervan zo laag vond (550€), dacht ik, hier klopt iets niet, want volleder voor 550€, dat kan niet.
Maar blijkbaar is de kopsteun en de zijwangen met leder en het middenstuk in geperforeerd alcantara, met ruitjesvorm in op het midden.( heb ik gezien op youtube-filmpjes). Gelukkig vinden wij dit mooi.
Dit is wel moeilijk om 'n wagen te configureren, als zelfs de configurator het niet weet.
Bij eerste bestellingen, horen die onwetendheden er bij zeker?
 
Laatst bewerkt:

Joh@n

Forumguru
Kijk maar even: https://forms.skoda.nl/~/media/Forms/Skoda/Downloads/Prijslijsten/Octavia/Prijslijst/Prijslijst nieuwe Octavia Business.ashx

AFS wordt alleen genoemd in het lichtpakket, welke alleen voor de Ambition te bestellen is. Full LED koplampen worden wel genoemd voor de Style Business, maar niet de AFS functionaliteit.

Maar wat Dulac dus schrijft, die een Style Business heeft, zit het er niet op.
Beide heb ik gezien ja, voor ik de vraag stelde ;) Ik denk persoonlijk niet dat de Ambition Business met lichtpakket wel AF-S heeft overigens.
 
Bovenaan Onderaan