Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Patron

Senior Member
Zetels zitten goed ze zijn redelijk hard maar dat is beter voor mijn rug.
Ik zal straks wat foto's maken van het interieur, want het rood is doorgetrokken in een stiksels. Het panoramadak is ook erg fijn het is lekker licht in de auto. En het canton systeem geeft een goed geluid icm de dab+
 

Rapid

Actief lid
Patron, wat een prachtige auto. Krijg volgende week dezelfde. De kleur nog nooit "live" gezien, ben helemaal gerust gesteld over de kleurkeuze. Mijn bekleding wordt beige leer.
Veilige kilometers!

Frank
 
De mijne is ook aangekomen. Heb hem vandaag op de plein gezien bij de dealer. Nu is het nog een kleine 2 weken wachten wegens leasing en omdat de auto er al was maar de papieren nog niet. 1 kleine opmerking we hadden de SOS knop besteld maar dit is dus in België nog niet geleverd op geen een octavia volgens de dealer.
 

Patron

Senior Member
@Rapid ik had hem alleen in het oude model gezien, maar in de face lift komt hij er veel beter uit!

@dirkie996 er ligt ook een mooie subwoofer achterin :D

Wat me ook opvalt is de rust in de auto. Weinig rijgeluid zowel met dak open als dicht. En met het 18" lichtmetaal plakt het enorm op de weg. Nu maar hopen dat de tankpas snel komt :maakmegek:
 

B.Stuurder

Forumguru
De nieuwe bekleding van de Dynamic stoelen ziet er beter uit dan de oude, dat was een soort ribcord en voelde zeer onprettig wat mij betreft. Nu heb ik daar toch geen last van, maar als je niet van leer houdt wel een puntje.
Ik vind deze rode kleur goed staan bij de FL, heel chique. Zeker met beige leer .
 

leon-cupra

Forumguru
Oef, ben blij dat de mensen 'm toch niet spuuglelijk vinden, zoals toen de eerste fotos lekten:facepalm:
had dit bij de eerste fotos ook hoor maar met het zien van de eerste "gewone" fotos ( geen persfotos) al iets beter, bij het zien bij de de dealer volledig overtuigd. Zou mijn vRS onmiddellijk omruilen voor een FL (moest het mij niets kosten).
 

vinom

Actief lid
Begin april besteld. Net gebeld door de dealer word niet eind juni maar eind mei rijden :D

- 1.6Tdi DSG. Style business Quartz grey
- Sunset
- Alcantara leer zwart
- Alaris velgen
- Elektrische achterklep
- Panora dak
- Optical parkassist
- Adaptive cruise control
- DAB Radio
- Verwarmbare vooruit
Netjes hoor. Gaf de dealer ook een reden aan voor de snelle levering? Vaak bestellen dealers zelf alvast voorraad modellen en misschien hebben ze die order nog kunnen aanpassen naar jouw wensen ofzo.

Die van mij was half april besteld, maar is uitgesteld naar eind augustus!
 

Joh@n

Forumguru
Dat is inderdaad wel heel rap zeg!

Hier nog geen nieuws, terwijl de levering (tot ik anders hoor) nog op week 18 staat. Dat is volgens mij deze week. Morgen maar eens een belletje naar de dealer plegen...
 
Bovenaan Onderaan