Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

B3rnd

Nieuw lid
Netjes hoor. Gaf de dealer ook een reden aan voor de snelle levering? Vaak bestellen dealers zelf alvast voorraad modellen en misschien hebben ze die order nog kunnen aanpassen naar jouw wensen ofzo.

Die van mij was half april besteld, maar is uitgesteld naar eind augustus!

Nee verder geen reden. Ik had een email gestuurd of alles nog het zelfde was en toen belde hij terug dat de auto over 2 weken geproduceerd werd en dat ik hem eind mei op kon halen. Is wel een grote dealer dus kan inderdaad zijn dat ze zelf voorraad bestellen.
 

B3rnd

Nieuw lid
Dat is inderdaad wel heel rap zeg!

Hier nog geen nieuws, terwijl de levering (tot ik anders hoor) nog op week 18 staat. Dat is volgens mij deze week. Morgen maar eens een belletje naar de dealer plegen...

Dat is idd deze week. Heb je nu een V40? Ik kom zelf ook uit een V40 bij mij is bij 150000 km de motor stuk gelopen.
 
Zit ik toch beetje te balen met mijn bestelling begin februari en levering eind juni. Was iets mis gegeaan met de klaptafeltjes, als ik dat had geweten had ik die 100E wel uitgegeven aan DAB+

Ik zag wat staan over Canton een paar pagina's terug. Blij om te horen dat een paar mensen dik tevreden zijn met het geluid. Ik heb namelijk op andere fora gelezen dat het geluid daar van helemaal niet zo goed is (mogelijk waren dat audiofielen, maar dat ben ik zelf ook wel een beetje). Wel beter dan de standaard speakers, maar die zijn dan ook echt om te huilen (volgens die fora dan). Als je een Ambition besteld dan zou ik de optie Canton gewoon niet nemen maar het geld uitgeven aan een mooie achteraf ingebouwde speakerset met versterker. Beter geluid en beter voor de bijtelling.

Op mijn huidige Megane heb ik ook een stevig bedrag gelapt voor het zogenaamde Bose systeem. Daar heb ik tot op de dag van vandaag spijt van wat het het is alleen maar hoge tonen en lage tonen, middentonen zijn er niet. Klinkt niet als een 600 a 700 Euro systeem. Was ik maar even gaan luisteren voordat ik de optie aanvinkte......

Nu zat het Canton systeem al in het Style Buisiness pakket dat ik heb bestelt, dus tsja, hopen dat het toch wat meevalt....
 

Joh@n

Forumguru
Dat is idd deze week. Heb je nu een V40? Ik kom zelf ook uit een V40 bij mij is bij 150000 km de motor stuk gelopen.
Ik had een V40 tot eind januari, nu tijdelijk een Peugeot 308SW. Niet echt een topper, maar het voldoet :) Mijn V40 was destijds redelijk probleemloos, D4 was een heerlijke motor dus het zal straks wel even wennen zijn met wat minder vermogen.

13-3-2017 besteld, vrijdag kan ik hem ophalen
Welke configuratie heb jij? Mijn auto is 3 februari al besteld..ik begin toch een beetje te twijfelen over de keuze van de dealer inmiddels :pieker:
 

dirkie996

Forumguru
Zit ik toch beetje te balen met mijn bestelling begin februari en levering eind juni. Was iets mis gegeaan met de klaptafeltjes, als ik dat had geweten had ik die 100E wel uitgegeven aan DAB+

Ik zag wat staan over Canton een paar pagina's terug. Blij om te horen dat een paar mensen dik tevreden zijn met het geluid. Ik heb namelijk op andere fora gelezen dat het geluid daar van helemaal niet zo goed is (mogelijk waren dat audiofielen, maar dat ben ik zelf ook wel een beetje). Wel beter dan de standaard speakers, maar die zijn dan ook echt om te huilen (volgens die fora dan). Als je een Ambition besteld dan zou ik de optie Canton gewoon niet nemen maar het geld uitgeven aan een mooie achteraf ingebouwde speakerset met versterker. Beter geluid en beter voor de bijtelling.

Op mijn huidige Megane heb ik ook een stevig bedrag gelapt voor het zogenaamde Bose systeem. Daar heb ik tot op de dag van vandaag spijt van wat het het is alleen maar hoge tonen en lage tonen, middentonen zijn er niet. Klinkt niet als een 600 a 700 Euro systeem. Was ik maar even gaan luisteren voordat ik de optie aanvinkte......

Nu zat het Canton systeem al in het Style Buisiness pakket dat ik heb bestelt, dus tsja, hopen dat het toch wat meevalt....
Zit het Canton soundsystem sowieso in 'n style business? Ik heb het los moeten bijbestellen op de RS (in BE). Ik heb het ook aangevinkt zonder te kunnen beluisteren. Ik hoop dat het 'n beetje redelijk klinkt.
Als ik hier al die berichten over vroegtijdige leveringen lees, wordt ik ook al 'n beetje ongeduldig. Zeker omdat ik het interieur, zoals bij onze bestelde Octavia, nog niet in real life gezien heb.
 

vinom

Actief lid
Zit het Canton soundsystem sowieso in 'n style business? Ik heb het los moeten bijbestellen op de RS (in BE). Ik heb het ook aangevinkt zonder te kunnen beluisteren. Ik hoop dat het 'n beetje redelijk klinkt.
Als ik hier al die berichten over vroegtijdige leveringen lees, wordt ik ook al 'n beetje ongeduldig. Zeker omdat ik het interieur, zoals bij onze bestelde Octavia, nog niet in real life gezien heb.
In Nederland op de Style Business zit het inderdaad standaard.
 

Unxplaned

Nieuw lid
Begin april besteld. Net gebeld door de dealer word niet eind juni maar eind mei rijden :D

- 1.6Tdi DSG. Style business Quartz grey
- Sunset
- Alcantara leer zwart
- Alaris velgen
- Elektrische achterklep
- Panora dak
- Optical parkassist
- Adaptive cruise control
- DAB Radio
- Verwarmbare vooruit

Mooie configuratie voor mij het zelfde alleen dan in briljant silver en geen adaptive cruise control. Wel nog functie pakket en parkeer plus pakket.

Zojuist gebeld met de dealer naar aanleiding van jouw bericht.

11-04-2017 besteld. Week 15.
Oorspronkelijke productieweek 27.

Is definitief aangepast.

Productie week 19
Afleveren week 21

Gewoon 8 weken eerder.:yeehaa:
Dealer is De Waal autogroep. Super!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook maar even gebeld met A-Point in A'dam. Mijn auto staat bij de importeur, ze verwachten dat ik over een week wordt gebeld om een afspraak te maken voor levering nogmaals anderhalve week later.

Ik kan echt niet wachten hoor .
 

vinom

Actief lid
Ik heb ook maar even gebeld met A-Point in A'dam. Mijn auto staat bij de importeur, ze verwachten dat ik over een week wordt gebeld om een afspraak te maken voor levering nogmaals anderhalve week later.

Ik kan echt niet wachten hoor .
En wanneer besteld? Als iedereen dat erbij zet, is dat een mooie indicatie voor de rest :-)
 

Panne

Nieuw lid
Ik had een V40 tot eind januari, nu tijdelijk een Peugeot 308SW. Niet echt een topper, maar het voldoet :) Mijn V40 was destijds redelijk probleemloos, D4 was een heerlijke motor dus het zal straks wel even wennen zijn met wat minder vermogen.


Welke configuratie heb jij? Mijn auto is 3 februari al besteld..ik begin toch een beetje te twijfelen over de keuze van de dealer inmiddels :pieker:

Style business 1.0 TSI Greentech Black Magic Pearl Effect DAB+ Dynamic pakket
 

DeeDee

Nieuw lid
Hier ook vandaag goed nieuws over de levering mogen ontvangen!

Besteld: 12 april. Levering oorspronkelijk in de week van 14 juli, nu "eind mei".

Style business 1.4 TFSI
Race Blue Metallic
Alaris 18" velgen
Sunset
Afn. Trekhaak
DAB+
Verwarmbare voorruit

Zag al wat foto's langs komen van de Style Business in Race Blue - zag er smakelijk uit :)
 
Morgen wordt het dan de grote dag... verplaatst van dinsdag naar donderdag omdat inspectie van mijn huidige leasewagen niet kon doorgaan op dinsdag. Uitstel is natuurlijk geen afstel maar anders had ik vandaag al foto's kunnen posten. Wachten, 't is niet aan mij besteed! :pieker: Heb tot op heden nog geen enkele facelift effectief zien rijden op de baan in België...
 

dirkie996

Forumguru
@leasersp : Vandaag de eerste FL gespot in Kortrijk (BE). Een combi in Black Magic in Style-versie, denk ik( LED-verlichting en ingeklapte zijspiegels). Ook voor de eerste keer de Amundsen hierin gezien. De grootte v/h scherm valt nog goed mee( had dit kleiner verwacht) in vergelijking met de breedbeeld-tv ( Columbus):D.
 
Laatst bewerkt:

Joh@n

Forumguru
Hier gaat het helaas nog even duren :( De productie was pas in week 16 in plaats van week 15, de auto zal nu ergens op transport zijn bij de importeur of binnenkort gaan. In eerste instantie zou het deze week afleveren worden, maar dat kan nog wel 2 weken duren :(
 

fagend

Lid
Terug on topic:

Octavia Combi Style 1.0

Besteld: 14/02/17
Officiële levertermijn op bestelbon: 10/07/17 (WTF?)
Volgens de dealer: 11/05/17
Op myskoda.be: nog geen datum

Op myskoda.be staat dat de auto gisteren in productie is gegaan. Moet ik op een maand extra rekenen vooraleer die geleverd is bij de dealer? In ieder geval een pak sneller dan de officiële levertermijn, gelukkig maar.

Dinsdag kan ik de wagen gaan halen. Ongeveer 10 weken dus tussen bestelling en levering (BE). Best netjes lijkt me. Gelukkig geen klaptafeltjes besteld, nochtans getwijfeld.
 
Bovenaan Onderaan