Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Rapid

Actief lid
De mijne staat al 3 weken bij de dealer.
Vorige week woensdag zijn de papieren eindelijk naar LM vertrokken.
Deze dinsdag ken ik zelf mijn plaat al, maar nog steeds niks gehoord van de dealer...
Hebben die het superdruk ofzo met verkopen, ik weet het niet.
Ik heb niet te maken met een LM.

Frank
 

MadDog2K

Actief lid
Yes

Vandaag opgehaald, geen foto's

Kom er achter dat de 12V aansluiting voorin het niet doet,
achterin de kofferruimte werkt deze wel

Lijkt me dat deze gewoon zou moeten functioneren, ondanks geen rokerspakket ?
 

redfoxert

Senior Member
@redfoxert het zou mooi zijn als die van mij ook vandaag bij de dealer aan komt, volgens mij zijn ze in dezelfde week besteld :) Heb jij een bouw-week?

Bestelling was week 6, bouw week was week 15, maar ik heb het vermoeden dat het al wat eerder is geweest. Dit is week 18 en de auto stond al helemaal klaar om afgeleverd te worden. Alleen de laatste dag poetsbeurt moest nog gebeuren, platen erop en rijden maar. Ben alleen vergeten te kijken of de type aanduiding eraf was maar volgens mij heb ik die niet zien zitten toen ik even de klep open deed.

Wel verraste de "standaard" tablet houder aan de bijrijdersstoel me, stevig ding en zeker goed genoeg voor de kids :)

Dit ding zit er in, inclusief de basis houder om het ding aan de hoofdsteun vast te zetten. Toch weer drie tientjes :)
 

MadDog2K

Actief lid
Wel verraste de "standaard" tablet houder aan de bijrijdersstoel me, stevig ding en zeker goed genoeg voor de kids :)

Dit ding zit er in, inclusief de basis houder om het ding aan de hoofdsteun vast te zetten. Toch weer drie tientjes :)

Die zat bij mij dan weer aan de bestuurdersstoel :)
 

Joh@n

Forumguru
Bestelling was week 6, bouw week was week 15, maar ik heb het vermoeden dat het al wat eerder is geweest. Dit is week 18 en de auto stond al helemaal klaar om afgeleverd te worden. Alleen de laatste dag poetsbeurt moest nog gebeuren, platen erop en rijden maar. Ben alleen vergeten te kijken of de type aanduiding eraf was maar volgens mij heb ik die niet zien zitten toen ik even de klep open deed.

Wel verraste de "standaard" tablet houder aan de bijrijdersstoel me, stevig ding en zeker goed genoeg voor de kids :)

Dit ding zit er in, inclusief de basis houder om het ding aan de hoofdsteun vast te zetten. Toch weer drie tientjes :)
Ha, heb ik je toch nog ingehaald! Ik werd net gebeld door de dealer dat de auto inmiddels onderweg is naar hem en vandaag daar is. Afspraak voor levering is nu gepland op de 13de, productie week was week 16. Nog maar een klein weekje in die 308 :tegek:
 

MCA

Lid
Vandaag besteld en geschatte levering 8 september, het grote wachten kan gaan beginnen

Style combi DSG met oa panoramadak.
 
Hier dan enkele foto's :-)

full
full
full
full
full
 

redfoxert

Senior Member
Ha, heb ik je toch nog ingehaald! Ik werd net gebeld door de dealer dat de auto inmiddels onderweg is naar hem en vandaag daar is. Afspraak voor levering is nu gepland op de 13de, productie week was week 16. Nog maar een klein weekje in die 308 :tegek:

Tjah ... ik had allang kunnen rijden, ware het niet dat mijn LM daar een stokje voor stak. Mn huidige auto staat nog onder contract tot 20 mei en zit nog (lang) niet aan de max aantal km's. Ik moet dus wachten :) Veel sterkte met wachten tot volgende week :)
 
Bovenaan Onderaan