fagend
Lid
Probeer eens de bas in te stellen met de lage tonen in de gewone instellingen op "individueel" en vervolgens de subwoofer opdraaien als achtergrond ondersteuning voor de bas. Je zult zien dat dan de volheid en punch toenemen. Ik maakte ook de fout in het begin om op de subwoofer de volle bas proberen te krijgen, maar zo werkt dat niet. Probeer ook eens de instellingen waarbij alleen voor of alleen de bestuurder als centraal punt wordt genomen. Dat scheelt ook erg in klank. Overigens heb ik de subwoofer wel op 7 of 8 staan maar nooit voluit, omdat dat te veel is. Het is een kwestie van instellen.
Probeer eens "Wanted to" van het album "Army of Mushrooms" van Infected Mushroom. Daar zitten ook mooie hogere klanken in om het bredere spectrum van de Canton te beleven. (je moet wel van de muziek houden)
Ik had enkel die presets gezien, nog niet langs het menu Individueel gepasseerd. Direct geprobeerd maar gaf geen verschil. De subwoofer instelling wordt echter terug op 0 gezet wanneer je daar voor de eerste keer iets aanpast. Ik heb zowel de bassen van de equalizer als de subwoofer nu op ongeveer 3/4 gezet en het is al een pak beter! Nog niet de punch van de Volvo maar voor €450 is de Canton eigenlijk een no-brainer wat mij betreft.