Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

hurmpie

Actief lid
Het zou eigenlijk een optie moeten zijn dat je kunt kiezen voor zwarte raamstijlen en gril. Zeker nu de bumper ook voorzien is van een strip op de style versie is alleen de gril niet voldoende..
 
Weet er iemand de artikelnummer voor de multimediahouder die je in de flessenhouder langs de handrem kan plaatsen? Ik heb met mijne auto zo eentje gekregen van de oude octavia denk ik. Er is maar een opening en die is dan ook nog te klein voor mijn gsm. In die op de foto van sg1987 kan je de sleutel steken en zelfs 2 munten en de gsm.
 

DeeDee

Nieuw lid
Hier wat foto's van de mijne:
Die led achterlichten zijn super vet trouwens.
Ik heb ook een megane rs staan, maar voor de meeste ritten zal ik toch kiezen voor de octavia. Ik rij ook enorm graag met een automaat zoo relaxed en tegelijk ben je altijd snel weg zelf als je wil.
Heerlijk om te zien! Zo gaat die van mij er uit zien - blij om te zien hoe goed deze velgen staan onder de Octavia!

Waar ik nou nog benieuwd naar was: staan de achterlichten nou aan of uit bij DRL?
 

sg1987

Lid
Bedankt voor het compliment. Hij maakt al mijn verwachtingen waar. Int echt is het nog betet als op foto. Achterlichten staan uit bij DRL. En ik denk niet dat ik ze aangezet krijg. Int donker wel heel mooi. Zal deze avond er is foto van nemen.
 

Rapid

Actief lid
Bijzonder mooie kleurencombinatie @Rapid
Dank, zeker het beige leer en de sunset maakt haar extra mooi.
DBA met Canton is erg prettig.

Alleen een vraagje over navigatie: de onderkant met test POI, reisdoel etc blijft zichtbaar. Dit moet toch kunnen verdwijnen en weer verschijnen als je met je vinger naar touchscreen gaat. Iemand idee voor de instelling?

Frank
 

MadDog2K

Actief lid
Mooi kleurtje ook

Hoe zit overigens die lifehammer nu gemonteerd?

Die van mij bezetten zo ongeveer het grootste gedeelte vd vakken
 

DeeDee

Nieuw lid
Kreeg vandaag een update van de dealer.

Historie:
  • Besteld: 12 april
  • Levering oorspronkelijk in de week van 14 juli
  • Update 1: Auto wordt eind mei "in Nederland" verwacht
  • Nieuwe update: Auto komt in de week van 5 juni binnen
 

sg1987

Lid
Effe tussendoor: mijne olietemperatuur zit continue tussen de 95 en 100 graden bij gewoon rijden. Is dat normaal?
1.6 tdi dsg motor
 
Bovenaan Onderaan