Wij hebben vorige week onze nieuwe Octavia ambition business besteld. Lease maatschappij geeft een levertijd verwachting van begin september, lijkt me wat lang duren is het niet? Of is dat normaal?
Hoer hetzelfde, ongeveer 2 weken terug besteld en levering geschat op 9 sept oidWij hebben vorige week onze nieuwe Octavia ambition business besteld. Lease maatschappij geeft een levertijd verwachting van begin september, lijkt me wat lang duren is het niet? Of is dat normaal?
Mooie auto hoor. Ik krijg maandag mijn Octavia geleverd, hij verschilt niet veel van jouw uitvoering volgens mij.
Mooie kleur
Dát dan toch net weer niet: heel lang geleden (1984 of zo) stond ik met mijn toenmalige dienst-Ascona bij de Opeldealer toen een meneer glimmend van trots zijn net afgeleverde Senator de showroom uit zou rijden. Hij stond stil met de achterkant nog niet over de drempel en de neus net op de rijbaan toen het al mis ging: er kwam een brommer de hoek om zeilen en die dook vol in het voorspatbord. Vrij smalle straatjes in dat deel van Vlaardingen...volgens mij eentje voor het Guinness book