Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Frozen

Nieuw lid
Wij hebben vorige week onze nieuwe Octavia ambition business besteld. Lease maatschappij geeft een levertijd verwachting van begin september, lijkt me wat lang duren is het niet? Of is dat normaal?
 

vinom

Actief lid
Mwah, goede kans dat het wel zolang kan gaan duren. De nieuwe Octavia is gewoon populair. Het kan nog alle kanten op met de levertijd, aangezien die van mij ook al drie keer is veranderd. In mijn voordeel.
 

redfoxert

Senior Member
Vergeet niet dat de fabriek ook nog een paar weken gesloten is ivm zomervakantie. Dat verlengd de levertijd ook aanzienlijk.
 

draquilla

Nieuw lid
Wij hebben vorige week onze nieuwe Octavia ambition business besteld. Lease maatschappij geeft een levertijd verwachting van begin september, lijkt me wat lang duren is het niet? Of is dat normaal?

Op 11 april heb ik via de LM een Octavia Combi 1.0 TSI Greentech Ambition Business DSG besteld. De verwachte leverdatum die ik heb doorgekregen van de LM is in week 28 (de week van 10 juli). Van de dealer heb ik vorige week vooralsnog dezelfde verwachte leverdatum doorgekregen.
Met de uiteenlopende berichten hier over verkorte of verlengde levertijden ben ik benieuwd of de dealer mij t.z.t. goed of slecht nieuws zal gaan brengen.
 

Mark748R1

Nieuw lid
Octavia Style Business DSG 2 weken geleden besteld bij de lm, levertijd staat voor nu op de week van 18 September... Ik vind dit toch wel extreem lang, dus ik hoop dat ik nog een bericht krijg dat het wat ingekort word ;)
 

MCA

Lid
Wij hebben vorige week onze nieuwe Octavia ambition business besteld. Lease maatschappij geeft een levertijd verwachting van begin september, lijkt me wat lang duren is het niet? Of is dat normaal?
Hoer hetzelfde, ongeveer 2 weken terug besteld en levering geschat op 9 sept oid
 

vinom

Actief lid
*Dubbelpost*


Zojuist te horen gekregen dat mijn auto volgende week dan toch echt gebouwd gaat worden. 18 april besteld, definitieve productieweek 22 en levering week 25. Blij!
 

hurmpie

Actief lid
Afgelopen vrijdag mijn Skoda octavia FL kunnen ophalen. En jullie geloven het niet maar na 150 meter rijd er een auto van de naastgelegen garage er achteruit bij mij in de zijkant. Rij je zoveel duizenden km's gebeurd je dit....

volgens mij eentje voor het Guinness book.

Ik zal jullie de foto's besparen....
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
volgens mij eentje voor het Guinness book
Dát dan toch net weer niet: heel lang geleden (1984 of zo) stond ik met mijn toenmalige dienst-Ascona bij de Opeldealer toen een meneer glimmend van trots zijn net afgeleverde Senator de showroom uit zou rijden. Hij stond stil met de achterkant nog niet over de drempel en de neus net op de rijbaan toen het al mis ging: er kwam een brommer de hoek om zeilen en die dook vol in het voorspatbord. Vrij smalle straatjes in dat deel van Vlaardingen...

Evengoed wel sneu natuurlijk. Sterkte met de afhandeling.
 
Bovenaan Onderaan