B.Stuurder
Forumguru
Daarom kopen wij geen RS in NederlandZit het Canton soundsystem sowieso in 'n style business? Ik heb het los moeten bijbestellen op de RS (in BE).
Daarom kopen wij geen RS in NederlandZit het Canton soundsystem sowieso in 'n style business? Ik heb het los moeten bijbestellen op de RS (in BE).
Inspectie? Ik zet m altijd neer, maak een foto van de tellerstand, datum en tijd en klaar. (Om bekeuringen te voorkomen)Morgen wordt het dan de grote dag... verplaatst van dinsdag naar donderdag omdat inspectie van mijn huidige leasewagen niet kon doorgaan op dinsdag. Uitstel is natuurlijk geen afstel maar anders had ik vandaag al foto's kunnen posten. Wachten, 't is niet aan mij besteed! Heb tot op heden nog geen enkele facelift effectief zien rijden op de baan in België...
ja dat gaat rap hoor.@Joh@n : produktie week 16, normaal toch binnen 3 weken bij dealer (week 19)? Volgende week waarschijnlijk!!
Ik denk dat het er niet in zit, omdat die RS zo'n herrie maakt in de sport stand, dan hoor je toch de radio niet meer. Vraag maar aan @philippe bakker@B.Stuurder : alles voor (C)Anton aus Tirol
En 'n deken over de zetels gooien, om de inspecteur niet teveel te choquerenInspectie? Ik zet m altijd neer, maak een foto van de tellerstand, datum en tijd en klaar. (Om bekeuringen te voorkomen)
Ja ik vind de geluidsinstallatie in mijn RS eigenlijk zwak. Soms echt zoeken om een liedje perfect te krijgen terwijl bij sommige installaties het precies altijd goed klinkt. En ja dan ook als ik in RS sta dan moet je roepen tegen mekaar. En haalt de radio helemaal niks uitIk denk dat het er niet in zit, omdat die RS zo'n herrie maakt in de sport stand, dan hoor je toch de radio niet meer. Vraag maar aan @philippe bakker
tegenwoordig staat hij bij mij steeds in individual: alles sport, uitgezonderd geluid en dsg. Rijdt het best. Gasrespons is dan wat sneller, wat gemakkelijker rijdt met de dsg. Stuurt dan ook wat zwaarder, vind ik persoonlijk aangenamer rijden. Als je dan even eco of normaal rijdt, heb je het gevoel bij het sturen dat het stuur precies los staat@B.Stuurder : Mijn vrouw kan ook herrie maken, en ze heeft dan nog geen sportstand.
Bij langere ritten zal de wagen meestal in normale mode staan, en dan kan 'n deuntje muziek wel leuk zijn, en is de RS dan hopelijk 'n stille wagen.
Ik heb ne oude ik kan dat niet ik heb dat dan weer anders opgelost: zo tunen dat mijn D nog rapper is als ervoor Stegenwoordig staat hij bij mij steeds in individual: alles sport, uitgezonderd geluid en dsg. Rijdt het best. Gasrespons is dan wat sneller, wat gemakkelijker rijdt met de dsg. Stuurt dan ook wat zwaarder, vind ik persoonlijk aangenamer rijden. Als je dan even eco of normaal rijdt, heb je het gevoel bij het sturen dat het stuur precies los staat
Maar je zal meer lol hebben met je nieuwe RS straks, of niet?@B.Stuurder : Mijn vrouw kan ook herrie maken, en ze heeft dan nog geen sportstand.
Bij langere ritten zal de wagen meestal in normale mode staan, en dan kan 'n deuntje muziek wel leuk zijn, en is de RS dan hopelijk 'n stille wagen.
En wanneer besteld? Als iedereen dat erbij zet, is dat een mooie indicatie voor de rest :-)
Yep!Op zondag 14 mei?
Heb jij A-Point zelf gebeld of hebben ze jou gebeld. Die van mij komt ook van A-Point.
Ze hebben contact met mij gezocht.Heb jij A-Point zelf gebeld of hebben ze jou gebeld. Die van mij komt ook van A-Point.