Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

B.Stuurder

Forumguru
Morgen wordt het dan de grote dag... verplaatst van dinsdag naar donderdag omdat inspectie van mijn huidige leasewagen niet kon doorgaan op dinsdag. Uitstel is natuurlijk geen afstel maar anders had ik vandaag al foto's kunnen posten. Wachten, 't is niet aan mij besteed! :pieker: Heb tot op heden nog geen enkele facelift effectief zien rijden op de baan in België...
Inspectie? :nailbiting: Ik zet m altijd neer, maak een foto van de tellerstand, datum en tijd en klaar. (Om bekeuringen te voorkomen)
 

dirkie996

Forumguru
@B.Stuurder : Mijn vrouw kan ook herrie maken, en ze heeft dan nog geen sportstand:nailbiting:.
Bij langere ritten zal de wagen meestal in normale mode staan, en dan kan 'n deuntje muziek wel leuk zijn, en is de RS dan hopelijk 'n stille wagen.
 

philippe bakker

Forumguru
Ik denk dat het er niet in zit, omdat die RS zo'n herrie maakt in de sport stand, dan hoor je toch de radio niet meer. Vraag maar aan @philippe bakker ;):deuk:
Ja ik vind de geluidsinstallatie in mijn RS eigenlijk zwak. Soms echt zoeken om een liedje perfect te krijgen terwijl bij sommige installaties het precies altijd goed klinkt. En ja dan ook als ik in RS sta dan moet je roepen tegen mekaar. En haalt de radio helemaal niks uit
 

leon-cupra

Forumguru
@B.Stuurder : Mijn vrouw kan ook herrie maken, en ze heeft dan nog geen sportstand:nailbiting:.
Bij langere ritten zal de wagen meestal in normale mode staan, en dan kan 'n deuntje muziek wel leuk zijn, en is de RS dan hopelijk 'n stille wagen.
tegenwoordig staat hij bij mij steeds in individual: alles sport, uitgezonderd geluid en dsg. Rijdt het best. Gasrespons is dan wat sneller, wat gemakkelijker rijdt met de dsg. Stuurt dan ook wat zwaarder, vind ik persoonlijk aangenamer rijden. Als je dan even eco of normaal rijdt, heb je het gevoel bij het sturen dat het stuur precies los staat :D
 

philippe bakker

Forumguru
tegenwoordig staat hij bij mij steeds in individual: alles sport, uitgezonderd geluid en dsg. Rijdt het best. Gasrespons is dan wat sneller, wat gemakkelijker rijdt met de dsg. Stuurt dan ook wat zwaarder, vind ik persoonlijk aangenamer rijden. Als je dan even eco of normaal rijdt, heb je het gevoel bij het sturen dat het stuur precies los staat :D
Ik heb ne oude ik kan dat niet :( ik heb dat dan weer anders opgelost: zo tunen dat mijn D nog rapper is als ervoor S
 

B.Stuurder

Forumguru
@B.Stuurder : Mijn vrouw kan ook herrie maken, en ze heeft dan nog geen sportstand:nailbiting:.
Bij langere ritten zal de wagen meestal in normale mode staan, en dan kan 'n deuntje muziek wel leuk zijn, en is de RS dan hopelijk 'n stille wagen.
Maar je zal meer lol hebben met je nieuwe RS straks, of niet? ;)
Philippe heeft de instelling van de speaker bij Sport op 100% staan heeft hij gezegd, daarmee krijg je echt wel een bak lawaai binnen.
 

hurmpie

Actief lid
En wanneer besteld? Als iedereen dat erbij zet, is dat een mooie indicatie voor de rest :-)


Configuratie
Octavia FL combi style business 1.6tdi
Black magic
Tech-pakket
Panoramadak
DAB+
Eibach verlaagd

Eind februari, week 8 besteld

Vandaag ben ik met mijn huidige voor onderhoud bij de dealer geweest en even navraag gedaan. Levering verwacht week 20/21 en dit was eerst week 23.
 

redfoxert

Senior Member
Mn auto staat bij de dealer! Aangezien ik voor een lekkage in de kofferbak en een defect derde remlicht, aldus MaxiDOT toch langs moet ga ik straks gelijk ff kijken. Mezelf teasen want de aflevering vind pas 19 mei plaats :( Nog twee weken wachten is lang :(
 

sg1987

Lid
De mijne staat al 3 weken bij de dealer.
Vorige week woensdag zijn de papieren eindelijk naar LM vertrokken.
Deze dinsdag ken ik zelf mijn plaat al, maar nog steeds niks gehoord van de dealer...
Hebben die het superdruk ofzo met verkopen, ik weet het niet.
 
Bovenaan Onderaan