Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Dat heb jij wel goed! :jaja:

Na 3 jaar Octavia word mijn Golf variant Highline Business R in augustus geleverd! Ik vind de FL Octavia geen duidelijke verbetering t.o.v. mijn huidige Octavia, vandaar de overstap naar de Golf.

Zo word hij: (1.6 TDI DSG, Oryx White parelmoer, panorama dak, 18 inch Sebring velgen. full LED koplampen) op de onderstaande foto's betreft het een pure White unilak. De Oryx White is wat mij betreft een bizar mooie kleur!:D:jaja:
M7mMbyg.jpg


WAwkmtq.jpg
Goede keuze joh! Ik zit met dezelfde gedachten. Heb 4 jaar de Octavia gereden. Weer eens wat anders is dan leuk. Gaat voor mij ook de Golf worden. Indium grey en de 1.5 TSI DSG. Mijn vrouw heeft dezelfde kleur golf als jij hebt besteld. Heeeel mooi!
 
Laatst bewerkt:

m@rc

Lid
Ja de Golf Variant. Lang getwijfeld, toch weer een Octavia besteld! Voornamelijk vanwege beenruimte voor de kids op de achterbank. Octavia voelde ook iets pittiger aan tijdens de proefritten (1.0 DSG7), Golf lag dan weer iets strakker op de weg (was wel hatchback). R-Line is wel een erg strakke uitvoering :thumbsup:
 

vinom

Actief lid
Mijn Cappuccino Beige Octavia Combi is al in Nederland, maar ik mag hem pas over drie weken rijden i.v.m. met mijn huidige leasecontract :(
 

vinom

Actief lid
Hebben ze mooi de tijd om hem klaar te maken en je auto "connected" te maken :)
Ja, en ik zit met al die spookverhalen in mijn hoofd dat PON heel je interieur beschadigd met het inbouwen van die module (heb al twee voorbeelden gezien). Of dat de dealer je auto gaat lopen poetsen voor aflevering met een doek die al honderd keer gebruikt is op een dag, een keer of tien op de grond is gevallen en dat je bij aflevering al krassen hebt.

Maar verder ben ik er heel rustig onder, haha.
 

Joh@n

Forumguru
Haha....klinkt goed ;) Ik moet zeggen dat ik niets heb kunnen terugvinden in mijn auto zo snel qua mogelijke beschadigigen in het interieur. De enige beschadiging is een kras op de dakrails, verder niets. Werkt ook best aardig, maar ik gebruik het niet voor ritregistratie of iets dergelijks.
 
De LM heeft me laten weten dat mijn Style Business een verwachtte levertijd heeft gekregen van 23 juni (eerst 22 juli). Besteld op 14 april, trouwens.
Hier hetzelfde. Style Business, verwachte leverdatum 28 juli. Vorige week belletje gekregen dat auto al binnen is. 13 juni ophalen...
 
:bloos::mad:

Ik was al bijna vergeten dat ik ooit lang geleden, het moet februari geweest zijn, een O3 Fl had besteld. Maar een mailtje van de LM deed mij er aan herinneren. Oh er was nog iets waar aan ik het kon zien: de bijtelling van mijn huidige auto ging ineens van 14% naar 25% omdat de auto nu ouder dan 5 jaar is.

In het maitje stond dat het nog een week langer duurt voor dat het kreng er zal zijn, week 25 dus.

:sleep:
 

Mark748R1

Nieuw lid
Mail gehad van de leverende dealer... verwachte leverdatum was rond 15 September. Is nu 2 Oktober geworden en de auto is half Mei besteld. Ik vind dit erg vreemd als ik de bovenstaande verhalen zo lees. Misschien omdat het geen Combi is maar een HB????
 

redfoxert

Senior Member
Mail gehad van de leverende dealer... verwachte leverdatum was rond 15 September. Is nu 2 Oktober geworden en de auto is half Mei besteld. Ik vind dit erg vreemd als ik de bovenstaande verhalen zo lees. Misschien omdat het geen Combi is maar een HB????

Ik denk dat ze de hele productielijn om moeten gooien voor die paar HB's. Die wijken zo enorm af van de standaard wagens die ze bouwen dat je ook een maandagmorgen modelletje moet verwachten ;)
 

Cees33

Forumguru
Mail gehad van de leverende dealer... verwachte leverdatum was rond 15 September. Is nu 2 Oktober geworden en de auto is half Mei besteld. Ik vind dit erg vreemd als ik de bovenstaande verhalen zo lees. Misschien omdat het geen Combi is maar een HB????

Idd vreemd. ik heb eind mei een HB 2.0 TDI DSG style business besteld en mijn verwachte leverdatum is eind augustus. Wel privé dus geen lease, maar dat zou toch niets uit mogen maken?
 

Mark748R1

Nieuw lid
Ik denk dat ze de hele productielijn om moeten gooien voor die paar HB's. Die wijken zo enorm af van de standaard wagens die ze bouwen dat je ook een maandagmorgen modelletje moet verwachten ;)

Zie ik daar nu een beetje jaloezie?

Idd vreemd. ik heb eind mei een HB 2.0 TDI DSG style business besteld en mijn verwachte leverdatum is eind augustus. Wel privé dus geen lease, maar dat zou toch niets uit mogen maken?

Misschien zit het verschil in de motor? Ik heb een 1.6 DSG besteld.
 

draquilla

Nieuw lid
Waarschijnlijk ook afhankelijk van de uitvoering en de eventueel gekozen opties. Ik heb een Combi in april besteld en ga deze ook pas ergens in augustus krijgen.

19/3: Bestelling gedaan op de leaseportal (Octavia Combi 1.0 TSI Greentech Ambition Business DSG)
11/4: Bestelling bevestigd door LM; verwachte leverweek week 28
13/4: Bestelling ontvangen door dealer.
26/5: Definitieve productieweek is week 31. Volgens PON de eerste week na sluiting van de fabriek van 4 weken. Levering zou dan week 33/34 (midden/eind augustus) worden.
 
Bovenaan Onderaan