Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Marco013

Nieuw lid
@jacknobe

Octavia combi 1.6 TDI. 7 versn DSG. Style business.

Cappuccino beige metallic.
Opties

  • Verwarmbare voorruit.
  • Reservewiel icm 18 inch
  • Dab digitale radio ontvanger.
  • Elektrisch te openen en sluiten achterklep
  • Tech pakket
Besteld via LM bij Autowaalgroep op 17-mei
Verwachten leverdatum week van 19-september
 
@jacknobe

Octavia combi 1.6 TDI. 7 versn DSG. Style business.

Cappuccino beige metallic.
Opties

  • Verwarmbare voorruit.
  • Reservewiel icm 18 inch
  • Dab digitale radio ontvanger.
  • Elektrisch te openen en sluiten achterklep
  • Tech pakket
Besteld via LM bij Autowaalgroep op 17-mei
Verwachten leverdatum week van 19-september
Mooie samenstelling!! En nu verwacht in de 1e week van augustus. Lekkerrrr!!
De mijne is verwacht in de 2 week van september. Hopelijk komt hij ook 8 weken eerder..
 

dirkie996

Forumguru
Goede berichten jongens! Tijd dat er meer facelift modellen op de weg komen, ik heb er nog amper gezien.
Hier bij ons in West Vlaanderen kom je ze ook nog niet veel tegen.
Met m'n RS is het helemaal all alone. Denk dat ik één van de weinigen ben die er al mee rondrijd, hier in Vlaanderen.
Rijd ik toch enkele weken met iets exclusiefs rond.:D
 
Laatst bewerkt:

mister9

Actief lid
Nou ik heb gekozen hoor. Ik twijfelde nog even qua kosten over het techpakket, maar wilde toch per se die 18 inchers die en qua grote en qua type velg mooier vind. Sunset wilde ik toch al, en het half leder hoefde niet perse maar is wel mooier. Sportstuurd had ik het niet voor gedaan, dus ben benieuwd wat ik daar van vind. Hoop alleen dat die niet te klein is. Bedankt allen.

Heb nu dus besteld:

Octavia Combi 1.6 tdi DSG Style Business
Panorama dak
verwarmbare voorruit
Afneembare trekhaak
Metallic lak (kleur: Quartz Grey Matallic)
Techpakket
 

New driver

Nieuw lid
Vreemd dat er zoveel verschil in tijden zit.
Een collega die de door het bedrijf voorgestelde configuratie helemaal minimaliseerde moet ook anderhalf maand langer wachten.
 
Vreemd dat er zoveel verschil in tijden zit.
Een collega die de door het bedrijf voorgestelde configuratie helemaal minimaliseerde moet ook anderhalf maand langer wachten.
Vreemd inderdaad. Het begint erop te lijken dat ze de prioriteit geven aan wagens die rijker uitgerust moeten worden. Misschien een bepaalde target die gehaald moet worden, blijft toch giswerk...
 

jp_f1

Senior Member
Als het goed is zal in de eerste helft van oktober mijn allereerste Skoda Octavia Combi worden geleverd. Vandaag de offerte laten opstellen, nu nog bestellen bij mijn werkgever.

Het gaat om een 1.0TSI handgeschakelde Rio Red Style Business, met dynamic pakket en daardoor de zwart/rode bekleding in de auto
 
Bovenaan Onderaan