rnstolk
Lid
Quartz Grey Matallic, heb mijn Skôda Octavia Combi style business 1.0 tsi ook in Quartz Grey Matallic besteld.Ik twijfel heel erg tussen de Pacific Blue en de Quartz Grey Matallic.
Quartz Grey Matallic, heb mijn Skôda Octavia Combi style business 1.0 tsi ook in Quartz Grey Matallic besteld.Ik twijfel heel erg tussen de Pacific Blue en de Quartz Grey Matallic.
Wanneer en wat heb je besteld als ik vragen mag?Vandaag contact gehad met dealer.
Levertijd is 8weken korter geworden
Was week 39
Nu week 31
Begint dus al op te schieten
Mooie samenstelling!! En nu verwacht in de 1e week van augustus. Lekkerrrr!!@jacknobe
Octavia combi 1.6 TDI. 7 versn DSG. Style business.
Cappuccino beige metallic.
Opties
- Verwarmbare voorruit.
- Reservewiel icm 18 inch
- Dab digitale radio ontvanger.
- Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Besteld via LM bij Autowaalgroep op 17-mei
- Tech pakket
Verwachten leverdatum week van 19-september
Hier bij ons in West Vlaanderen kom je ze ook nog niet veel tegen.Goede berichten jongens! Tijd dat er meer facelift modellen op de weg komen, ik heb er nog amper gezien.
Gisteren de RS gaan halen! Nog maar 'n 60km mee gereden nu, maar wat 'n verschil met de Fabia van m'n vrouw.
Voorlopig nog veel zoeken en instellen, maar volgend zondag naar de Ardennen, dan zal ik meer tijd hebben om alles te ontdekken in de wagen.
Bekijk bijlage 59746 Bekijk bijlage 59747 Bekijk bijlage 59745
Gave wagen!!Heb je ook een foto van de achterkant van de wagen?
Facelift.Ik lees geregeld O3 FL. Waar staat FL voor eigenlijk?
Face LiftIk lees geregeld O3 FL. Waar staat FL voor eigenlijk?
Vreemd inderdaad. Het begint erop te lijken dat ze de prioriteit geven aan wagens die rijker uitgerust moeten worden. Misschien een bepaalde target die gehaald moet worden, blijft toch giswerk...Vreemd dat er zoveel verschil in tijden zit.
Een collega die de door het bedrijf voorgestelde configuratie helemaal minimaliseerde moet ook anderhalf maand langer wachten.
ik zou juist nog alle letters verwijderen op de koffer. Staat veel beter zonder. Zelf ook alles verwijderd op mijn vRS.Bekijk bijlage 59857
Bekijk bijlage 59858
Bekijk bijlage 59859
Bekijk bijlage 59860
Bekijk bijlage 59861
Voila, nog enkele plaatjes van m'n "ride", die me al veel rijplezier geeft, ondanks dat ik er nog niet de zweep opleg.
Is er een real-life foto van de nieuwe octavia combi met Pacific blue? Ik zie alleen oude modellen en ben gang dat het net weer een andere kleur is.
Vind die kleur zeker niet tegenvallen, in mijn beleving toch wel exact dezelfde als op de vorige versie Octavia.Ben zelf meer een lezer, maar toch een korte reactie aangezien ik ook Pacific Blue besteld heb (HB versie).
Een paar foto's van de FL combi Pacific Blue uit het Duitse forum
Bekijk bijlage 59881 Bekijk bijlage 59882 Bekijk bijlage 59883