Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

New driver

Nieuw lid
Vreemd inderdaad. Het begint erop te lijken dat ze de prioriteit geven aan wagens die rijker uitgerust moeten worden. Misschien een bepaalde target die gehaald moet worden, blijft toch giswerk...

Hoorde iets van dsg weken of handbak weken van de leverancier.
Gezien de techpaketten nu eerst een serie dezelfde draaien ?
 
Vraagje voor de kenners;
Zijn de in 10 kleuren instelbare LED-strips in de portieren op de Octavia Style Business aanwezig?
Ik kan er niets over vinden op de Skoda site.
 

Cees33

Forumguru
Vraagje voor de kenners;
Zijn de in 10 kleuren instelbare LED-strips in de portieren op de Octavia Style Business aanwezig?
Ik kan er niets over vinden op de Skoda site.

Ja, inclusief de voetenverlichting. Ik heb de manual van ruim 300 paginas gedownload en ben die eens rustig aan het doorlezen. Tijd zat, moet toch wachten tot eind augustus;)
 

jp_f1

Senior Member
Heb ze vanmiddag gezien in een Style business HB in Almere. Zag er leuk uit. Stonden nu in een groenige kleur. Levering trouwens van de Octavia's is op dit moment week 40 als je ze nu bestelt (info van de dealer)
 

redfoxert

Senior Member
Vraagje voor de kenners;
Zijn de in 10 kleuren instelbare LED-strips in de portieren op de Octavia Style Business aanwezig?
Ik kan er niets over vinden op de Skoda site.

Die zitten er in. Tip als je kinderen hebt: Laat de demo zo lang mogelijk achterwege! Zodra ze weten wat er kan zeuren ze je de oren van je kop voor een ander kleurtje :tongue:
 

vinom

Actief lid
Dus naast de interieurstrips aan de zijkant kun je ook de voetverlichting aanpassen qua kleur? Dat is wel cool als dat kan! :-)
 

Cees33

Forumguru
Weet iemand wanneer je ongeveer een concrete lever week of datum doorkrijgt. Ik heb 29 mei besteld maar heb nog slechts een leverindicatie op eind augustus.
 

Joh@n

Forumguru
Volgens mij blijft het lange tijd bij een productieweek, tot hij echt gemaakt is. Daarna is het wat concreter/makkelijker praten natuurlijk :)
 

vinom

Actief lid
Weet iemand wanneer je ongeveer een concrete lever week of datum doorkrijgt. Ik heb 29 mei besteld maar heb nog slechts een leverindicatie op eind augustus.
Daar gaat gerust anderhalve maand overheen voordat er een voorlopige productieweek bekend is.
 
Weet iemand wanneer je ongeveer een concrete lever week of datum doorkrijgt. Ik heb 29 mei besteld maar heb nog slechts een leverindicatie op eind augustus.
Die van mij is ook 2 weken geleden besteld en staat nu op week 37/38. Jij zit er gunstiger bij :thumbsup:
We gaan eind volgende week maar eens mailen wat de status op dat moment is.
 
Laatst bewerkt:

Marco013

Nieuw lid
UPDATE

Besteld via LM op 17-mei
Eerste aangegeven leverdatum week 38 ( productie week 34)
Aangepast naar levering week 31 ( productie week 27 )
Nu defenietie Productie week 24/ deze week dus zal levering zijn rond week 28 :yeehaa:
Dus lijkt erop dat hij toch mee naar Italië kan

Octavia combi 1.6 TDI. 7 versn DSG. Style business.

Cappuccino beige metallic.
Opties

  • Verwarmbare voorruit.
  • Reservewiel icm 18 inch
  • Dab digitale radio ontvanger.
  • Elektrisch te openen en sluiten achterklep
  • Tech pakket
 
UPDATE

Besteld via LM op 17-mei
Eerste aangegeven leverdatum week 38 ( productie week 34)
Aangepast naar levering week 31 ( productie week 27 )
Nu defenietie Productie week 24/ deze week dus zal levering zijn rond week 28 :yeehaa:
Dus lijkt erop dat hij toch mee naar Italië kan

Octavia combi 1.6 TDI. 7 versn DSG. Style business.

Cappuccino beige metallic.
Opties

  • Verwarmbare voorruit.
  • Reservewiel icm 18 inch
  • Dab digitale radio ontvanger.
  • Elektrisch te openen en sluiten achterklep
  • Tech pakket
Gaaf nieuws!!! Proficiat! Dat geeft de burger weer moed.
Vind het wel lang duren vanaf productieweek tot aflevering als ik eerlijk ben. Dat moet vlotter kunnen, al is krap 8 weken een keurige termijn.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan