Cees33
Forumguru
@Jacknobbe , jij had toch ook een style business 2.0 TDI DSG 7? Ik nl ook en heb nog neits gehoord van vertraging. Zijn die achterlichten op of zo.....?
Zojuist een ander bericht ontvangen over een mogelijke oorzaak van vertragingen.
"Dit komt door een restrictie op de Ambition business waardoor de auto een vertraging heeft in productie.
Restrictie heeft betrekking op de LED achterlichten welke standaard zijn in de Ambition Business en Style Business"
Klopt, ik heb dezelfde besteld met wat andere opties misschien. Vind het ook een raar verhaal Cees33@Jacknobbe , jij had toch ook een style business 2.0 TDI DSG 7? Ik nl ook en heb nog neits gehoord van vertraging. Zijn die achterlichten op of zo.....?
Die vraag heb ik ook gesteld en dit was het antwoord;Er zit verschil tussen de ambition en style.
Dealer vertelde mij dat er alleen problemen zijn met de ambition achterlichten.
Hmmm. Apart verhaal van de dealer in dit geval. We zullen wel zien wat de tijd ons brengt. Eerst de bevestiging van de importeur afwachten en dan post ik mijn aangepaste configuratie pas weerAmbition Business is LED achterlicht, Style Bussiness is LED achterlicht luxe variant (incl led kentekenverlichting). Zo staat in de de configurator.
Ik weet niet wat het verschil is buiten de kentekenverlichting uiteraard.
Volgens mij heeft de Style Business een enkele LED achterlicht en de Ambition een dubbele? Of is alleen de vorm iets anders?Zijn de achterlichten niet hetzelfde alleen met een ander kapje erover? Helaas geen plaatjes van de achterlichten in het donker
In de fabriek zal het neem ik aan wel om een kapje gaan, in de praktijk moet een normale sterveling de hele unit er uit halen om een lampje te vervangen en vervang je niet zomaar dat kapje zelf. Heb er silvervisions in gezet en de hele unit moet er dan uit.Zijn de achterlichten niet hetzelfde alleen met een ander kapje erover? Helaas geen plaatjes van de achterlichten in het donker
Bij de luxe- LED-achterlichten, is de LEDstrip breder en zitten er chroomafdekplaatjes voor de lampjes van knipperlichten en achteruitrijden.Volgens mij heeft de Style Business een enkele LED achterlicht en de Ambition een dubbele? Of is alleen de vorm iets anders?
Misschien zie ik iets heel obvious over het hoofd, maar wat is het nut er van om de AM functie uit te schakelen?