Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

MadDog2K

Actief lid
Had uiteraard graag een 2.0 gehad, had ik in mn O2 ook
Of het me nu extra bijtelling zou kosten of niet.

Maar toen kon het nog uit in het leasebudget door iets weg te laten, nu gewoon compleet niet
Mega verschil in maandprijs
 
@Jacknobbe, heb je al een leverdatum? ben erg benieuwd aangezien wij beiden een HB 2.0 TDI style business DSG hebben besteld. Ik sta nog steeds op eind augustus, maar ben er niet gerust op. Of begin jij opnieuw met tellen na je nieuwe config?
Wanneer de dealer niets laat weten ga ik over een week of 2-3 zelf nog eens bellen. Voorlopig ga ik uit van week 40 zoals mij eerder verteld is. Het model en type kon niet gewijzigd worden volgens de dealer. Zolang het alleen bij wat opties bleef, moest het niets uitmaken.
Volgens mij heb jij hem 2 weken voor mij besteld toch? En er waren geen conflicten tussen de opties, dus ga er maar vanuit dat het bij jou wel goed zit.
 

Cees33

Forumguru
Dan zal het erop uitdraaien dat of ik heel erg teleurgesteld ben dat mijn leverdatum naar week 40 gaat, of jij heel erg blij wordt dat de jouwe ook in week 34 komt.
 
Dan zal het erop uitdraaien dat of ik heel erg teleurgesteld ben dat mijn leverdatum naar week 40 gaat, of jij heel erg blij wordt dat de jouwe ook in week 34 komt.
Of allebei ergens in het midden. Komt best goed. Als ik wat weet zal ik het posten.
Hoe vaak heb jij contact met jouw leverancier over de levertijd?
 
Ik neem elke 2-3 weken zelf contact op als ik niets hoor. Van de week weer opties moeten wijzigen, dus nu weer even geduld hebben maar. Over 3 weken gaan we met vakantie, dus dan gaan we nog eens informeren. Als we weer terug zijn, wagen we er weer eens een mailtje aan..
 

m@rc

Lid
Besteld in week 22, wordt volgens dealer verwacht ergens half September. Leasemaatschappij verwacht hem overigens weer ergens half Augustus, dus ik vermoed dat het Oktober gaat worden ;)

1.0TSI DSG7 Style Business met techpakket, DAB+ en Adaptive cruisecontrol.
Kleur race-blue

Bestelling via ADL bij Muntstad Utrecht
mooie combi :-) Misschien staan ze wel op dezelfde trailer naar Utreg in september (1e week in mijn geval)
 

rick_l

Lid
Besteld eind week 21, verwachte aflevermoment week 39.


Skoda Octavia HB FL (3) Ambition Business Hatchback 1.6 85

kW / 116 pk TDI 7 versn. DSG



Kleur : Quartz grey metallic

Bekleding : Zwart interieur





Bijleveringen :

Chromen raamomlijsting

Parking distance control v+a

Kinderpakket

Verwarmbare voorruit

Sunset (getint glas achter)

Verwarmbare voorstoelen

Ruiterwisser achter
 

Joh@n

Forumguru
Op de hatchback is dat toch niet zo gek? Het is netjes dat ze het als optie bieden, maar door de vorm van de carrosserie is het niet perse nodig (en minder mooi).
 

Locke_

Lid
ik vind het persoonlijk niet zo mooi, dus ben juist blij dat het een optie is.
Alhoewel ik nu voor de combi ben gegaan
 

mister9

Actief lid
Het is nooit goed. Want als de ruitenwisser er standaard op zou zitten, zegt iedereen: Waarom zit dat ding er standaard op? Het is lelijk dus het zou een optie moeten zijn zodat je zelf kunt kiezen.
 
Bovenaan Onderaan