Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Dimocash

Nieuw lid
Besteld week 12 (21-3-2017) en week 26, volgende week donderdag 29 juni kan ik hem ophalen.
Dat valt nog enigszins mee, iets meer dan 3 maanden.
 

vinom

Actief lid
Zelfde dag als die van mij :-) Heb je hem toevallig ook bij Skoda Muntstad besteld?

Mocht iemand daar eerder komen, schiet ffe een foto voor mij :-P Cappuccino Beige Combi.
 

mister9

Actief lid
@ariejan
Mooie wagen! Wat voor een wielen zitten hier onder?
En een andere vraag: Waarom poetst iedereen altijd het nummerbord weg als er foto's gepost worden?
 
@ariejan
Mooie wagen! Wat voor een wielen zitten hier onder?
En een andere vraag: Waarom poetst iedereen altijd het nummerbord weg als er foto's gepost worden?

De 17" Trivius (standaard op de Style Business)

Ik photoshop 't kenteken weg omdat niet het hele internet die kenteken aan mijn naam/persoon hoeft te kunnen koppelen. Privacy enzo ;) Stel dat je me niet mag, omdat je mijn Octavia mooier vind dan die van jezelf, dan kun je het me nog best lastig maken. "Nee, agent, die plofkraak, ik heb toen wel 'n grijze skoda met kenteken pgxxxx hier hard zien wegrijden". Snappie?
 
Past precies mooi die 17 inch. Verder tevreden met het infotainment en de motor?

Als 't boven de 100pk zit ben ik al gauw tevreden, ik rijd meestal vrij rustig en ik heb er zelden iets achteraan hangen. De proefrit was wel overtuigend, moet ik zeggen.

Infotainment heb ik nog niet héél goed naar gekeken, daar vertel ik later nog wel wat over ;)
 

mister9

Actief lid
Ik photoshop 't kenteken weg omdat niet het hele internet die kenteken aan mijn naam/persoon hoeft te kunnen koppelen. Privacy enzo ;) Stel dat je me niet mag, omdat je mijn Octavia mooier vind dan die van jezelf, dan kun je het me nog best lastig maken. "Nee, agent, die plofkraak, ik heb toen wel 'n grijze skoda met kenteken pgxxxx hier hard zien wegrijden". Snappie?

Maar iedereen ziet je toch gewoon ook op straat rijden met je kenteken?
 

Mark748R1

Nieuw lid

Nice, veel rij plezier.

Na de achterlichten discussie, zou je eens een foto/filmpje van de (brandende) achterlichten willen maken?

Misschien dat er ook iemand is met een ambition die het zelfde kan :)

Al die CGI plaatjes zonders brandende lichten zegt mij niet zoveel...
 

Tjariet

Nieuw lid
Vandaag te horen gekregen dat mijn cappucino beige Octavia III FL Combi ambition, besteld in week 11, nu definitief op productieweek 32 staat. Levering zou in week 34 kunnen plaatsvinden, maar dan ben ik nog op vakantie. Waarschijnlijk haal ik hem op in week 35 of 36.

De levering is dan al met al tien weken vertraagd. Helaas levert het feit dat het geld tien weken langer op m'n spaarrekening blijft staan niet veel op.
 
Vandaag te horen gekregen dat mijn cappucino beige Octavia III FL Combi ambition, besteld in week 11, nu definitief op productieweek 32 staat. Levering zou in week 34 kunnen plaatsvinden, maar dan ben ik nog op vakantie. Waarschijnlijk haal ik hem op in week 35 of 36.

De levering is dan al met al tien weken vertraagd. Helaas levert het feit dat het geld tien weken langer op m'n spaarrekening blijft staan niet veel op.
21 weken?? Damn!!
 

JoKing

Lid
Eind april besteld; een Rio Red Octavia Combi 1.6 TDI DSG Style Business met elektrische stoelen. Verwachte levering 25 augustus 2017.
Vanmiddag verrast door een telefoontje van de dealer, as vrijdag wordt de auto afgeleverd. Dat wordt een lange week
 
Eind april besteld; een Rio Red Octavia Combi 1.6 TDI DSG Style Business met elektrische stoelen. Verwachte levering 25 augustus 2017.
Vanmiddag verrast door een telefoontje van de dealer, as vrijdag wordt de auto afgeleverd. Dat wordt een lange week
Goed nieuws, felio!
Beter 1 lange week, dan wachten tot 25 aug, toch?
Wel foto's posten volgende week hè?
 
Bovenaan Onderaan